Kaj storiti, ko ugotoviš, da SIOL TV (zopet) ne dela? Lahko pokličeš 0801000, a obstaja velika verjetnost, da se da problem rešiti še preden dobiš zvezo s tehnikom. Najprej na spletni strani http://www.siol.net/ preveri, če se ni Siolu zopet zalomilo in ne deluje pol Slovenije. V tem primeru bo pisalo, da napako odpravljajo in bo odpravljena v najkrajšem možnem času, to pomeni najmanj 5 ur.
Če tega obvestila ni, potem sledi ponoven zakon opreme. Tako je potrebno iz električnega omrežja ugasniti STB komunikator, ta izgleda takole
ali pa takole
In modem, teh pa ima Siol cel kup. Tukaj je nekaj primerkov, ki jih uporablja Siol.
Sedaj pa sledi vklop, najprej modem. Po vklopu v omrežje počakajte nekaj minut, da se sinhronizira, nato pa vklopite še STB komunikator. V primeru da imate komunkator Sagem, se ob pravilnem delovanju na zaslončku izpiše ura. Če se ne, komunikator ponovno izklopite počakajte nekaj sekund in ga ponovno priklopite v omrežje. Če se ura še vedno ne pojavi, komunikator pa se postavi v safe mode (to pomeni brez EPG\elektronski programski vodič\ in »naprednega« vmesnika) sledi klic na 0801000 /3.
Razložite jim problem in jim takoj povejte kaj ste že naredili, da zadeve ne boste ponavljali še enkrat. Obstaja velika verjetnost, da vam bodo ponudili informacijo, ki se glasi takole » na daljinskem upravljalniku 10 sekund držite tipko za prižiganje in ugašanje,
nato vpišete uporabniško ime in geslo (tako kot pri prvi uporabi) in počakate, da se uporabniški vmesnik naloži.
-Navodila za SIOL TV+ lahko najdete tukaj.