SIOL TV+ je zopet pokazal svoj obraz. Tako je včeraj (17.8.2009) prišlo do izpada vmesnika + po celotni Sloveniji napako so v zgodnjih popoldanskih urah odpravili, a to bi bilo sprejemljivo, če se zgodba ne bi ponovila še danes (18.9.2009). Tako so na telefonski številki 0801000 /3 zopet vrteli objavo, da bodo napako odpravili v najkrajšem možnem času, na spletu pa ne duha ne sluha o uradni objavi. To neobjavljanje stanja omrežja in storitev kaže na malomarni odnos Siola do svojih strank.
Seveda je ob nedelovanju vmesnika + uporabnik preusmerjen na zasilni način delovna (nekakšen safe mode), ki pa je danes prav tako imel probleme z delovanjem. Tako, da so uporabniki ostali brez celotne storitve SIOL TV. O kašnem filmu (VoD) ali storitvi HBO Digital pa v zasilnem načinu delovanja uporabnik lahko samo sanja.
Uporabniki, ki poleg Sagem komunikatorja (SAGEM IAD81 HD) uporabljajo še računalnik in program kot je VLC ali pa MulticastTV so lahko ugotovili ironijo, da na računalniku vse deluje kot je treba. Iz tega sledi, že znana zgodba, ki se je začela ob prvi predstavitvi novega vmesnika, in ta je, da ta nikoli ne bo deloval tako kot je potrebno. Razvijalci se tako trudijo izvesti nekaj kar preprosto ni mogoče, saj je problem rešljiv le tako, da zamenjajo (kupijo novo) programsko opremo.
Vsi, ki so SIOL TV začeli uporabljati ob njegovi predstavitvi t.j. z Amino STB komunikatorjem, vedo, da je programska oprema, ki so jo razvili domači razvijalci delovala v primerjavi s to odlično.
Da o obveznem prehodu na MPEG4 tehnologijo do konca leta sploh ne govorimo, saj je slika v primerjavi z MPEG2 tako slaba, da včasih izgleda kot kakšen kubizem. Če slike ne bodo popravili, bo do novega leta Siol izgubil ogromno naročnikov.
p.s. Glede znižanj računa zaradi nedelovanja storitve, to bi moral Siol samodejno storiti, saj vedo, da je bila težava po celotni Sloveniji in bi to sledilo iz dobre poslovne prakse. A vsi, ki plačujejo račune Siolu vedo, da se to nikoli ne bo zgodilo.