Microsoft je v svojem brskalniku Bing ponudil t.i. visual search, ki uporabniku rezultate predstavi v slikovnem načinu in ne več kot povezave/linki. Sprva bo storitev omejena na iskanje gesel iz tematike potovanje, prosti čas, nakupovanje in zdravje.
Microsoft je tako zavil na nekoliko drugačno pot kot Google, ki se je odločil, da bo svoje moči usmeril v bolj »človeško« iskanje. Kot je bilo opisano v tem članku (Bing uporablja že 10% uporabnikov v ZDA) ima Bing v ZDA 10% tržni delež (Google 65%) v Veliki Britaniji pa 6% (Google 90%).
Najverjetneje ne gre za naključje, da je Microsoft funkcijo predstavil le teden po Googlovi predstavitvi Google Fast Flip, ki je bila predstavljena v tem članku (Google Fast Flip je že na voljo—hitro do aktualnih informacij) in omogoča hiter pregled tekočega dogajanja. Tako se boj meg Googlom in Microsoftom še nekoliko zaostruje.
Delovanje si lahko ogledate na tej spletni strani http://www.bing.com/visualsearch, za delovanje pa potrebujete Silverlight