Danes 5. oktobra 2009 je vse bralce tiskane izvedbe Financ prijetno presenetil oglas za avtomobil Audi A5 Sportback z naslovom: »Tako lep, da vzame sapo«. Sam oglas ne bi bil nič posebnega, če se pri naročniku oglasa ne bi odločili dodati zanimivost. Ta je bila prilepljena na dnevnik Finance.
Gre za plastično vrečko na kateri so navodila za uporabo, ta pa so se glasila:
1. Z dlanmi nekoliko stisnite ustje vrečke, da omejite izhajanje zraka.
2. Vrečko si poveznite čez nos in usta.
3. Nato naredite 6 do 12 naravnih dihov. Nato odstranite vrečko in naravno dihajte naprej.
Da bi dosegli učinek (spontan globok vdih) je potrebno vdihniti nekoliko večkrat kot so to zapisali. Vseeno pa gre za zalo zanimiv način doseganja zainteresiranosti bralca. Ja spletni oglasi tega pač ne morejo.
Seveda pa takšni oglasi za sabo potegnejo tudi nekoliko višje stroške, a vseeno ne takšne kot jih zahteva video oglas v časopisu, ta je namreč opisan v tem članku (Prvi video oglas v tiskanem mediju- Entertainment Weekly)
p.s. Oglas je naročila družba Porsche Slovenija d.o.o., izdelala pa ga je Oglaševalska agencija PAN d.o.o.