Kot kažejo zadnji podatki je Kmetija slavnih najbolj gledan resničnostni šov pri nas. Podatki za prvi teden so takšni, populacija, ki jim je šov namenjen se pravi 18-49 let ima 15,3% raiting ter 51% delež.
Zanimiv pa je podatek, da prev osebe ženskega spola najraje gledajo kmetijo slavnih saj je v isti ciljni skupini dosežen 17.4% raiting in kar 57% delež.
Nič slabše se ne godi spletnemu portalu http://kmetija.24ur.com/, ki je od začetka predvajanja imel kar 699.400 ogledov strani ter 106.500 novih obiskovalcev.
V ponedeljek pa so dosegli tudi dnevni rekord, saj je oddaja v ciljni publiki dosegla 17% raiting ter odličen 56% delež, osebe ženskega spola so zopet bile v prednosti, saj je njihov raiting 19.3%, delež pa 57%.
Raziskavo je opravilo podjetje Nielsen Media Reseach v obdobju 1.10.2007 do 5.10.2009.
p.s. Pa naj še kdo reče, da kmetije slavnih ne gleda oz. obišče portala, očitno se je temu zelo težko izogniti.