Na vseh možnih medijih je bilo moč zaslediti kritike pred kratkim uprizorjenega muzikla Broadway. Največji problem vsega skupaj je, da to kar so oglaševali ni skladno z resničnostjo, vsaj tako pravijo.
Na spletni strani Eventima, kjer so karte prodajali je bila predstavitev takšna:
Gallusova dvorana Cankarjevega doma, bo namreč na velikem odru , premierno, prvič v Sloveniji v angleškem jeziku, v živo, gostila vrhunec originalnih ameriških broadwayskih muzikalov in sicer
MUZIKAL BROADWAY,
he best of: CATS, PLES VAMPIRJEV, HAIR, CABARET, SINGING IN THE RAIN, CHICAGO.
Velik oder, 40 članska zasedba, velika imena, orkester in petje v živo, vrhunske plesne koreografije, bogata scenografija, kostumografija in vse ostalo, so vodilo, da v enem večeru doživimo vrtiljak najboljših broadwayskih predstav, spoznamo njihovo vsebino, protagoniste, glasbene uspešnice…., vse to v živo in z energijo plesno-pevskega ansambla in glasbenega orkestra, ki goji muzikal že od rane mladosti, ter da MUZIKLA BROADWAY zagotovo ne smete zamuditi.
Predstava poteka v angleškem jeziku, traja dobri 2. uri z odmorom.
Spektakel nam bo postregel z velikimi imeni kot so Andrew Lloyd Weber, Roman Polanski, Harold Prince, Frank Sinatra,…., ter nenazadnje z Bobom Fosseom v vplivni povezavi z ambasadorko ameriškega Broadwaya, svetovno koreografinjo leta, Mojco Horvat, ki bo dala predstavi režijsko tudi svoj pečat.
Odlična glasba, kot so songi Memories, Ewigkeit, Singing in the rain, Let the sunshine in, Aquarius, ….zagotovo ne bo pustila ravnodušnega nikogar, še posebej če omenimo odlične pevske, plesne , scenske in koreografske vložke.
Poseben čar MUZIKLA BROADWAY
The best of: CATS, PLES VAMPIRJEV, HAIR, CABARET, SINGING IN THE RAIN, CHICAGO, pričara odličen, bogat in z energijo nabit plesni del , ki do svojega izraza pride dodatno še ob atraktivni in raznoliki kostumografiji, ter vrhunski scenografiji, podprti z računalniško vodenimi projekcijami, s scensko spreminjajočo se lučno tehniko, ki daje predstavi še poseben čar in kot celota naredi show še bolj veličasten. Gledalca v vsako zgodbo uvede nosilna pesem posameznega muzikla , ki je tudi njegov motiv in obenem tudi predstavi zgodbo. Vsaka zgodba vsebuje 3 do 4 izseke, predstavo pa tako imenovani Show Stopper , glavni plesni insert, ponavadi prekine z aplavzom.
**Vse lepo in prav, a nikjer ni omenjeno, da gre za mlade umetnike in predvsem slovenske, kar pa je ključna kritika skoraj vseh, saj se besedna zveza velika imena razume v smeri nastopajočih in ne ustvarjalcev muzikalov. Glasbeni orkester, ki goji muzikal že od rane mladosti je še en od zanimivih potez oglaševalca.
V kakovost izvedbe in vsega ostalega se je težko spuščati, a gledalci so lahko upravičeno jezni. Predstavitev na strani Eventima in Cankarjevega doma je identična zgolj s to razliko, da je pri CD-ju navedeno, da gre za plesno zasedbo in koreografijo Mojce Horvat. Iz CD-jeve strani je še mogoče razbrati, da ne gre za izvirno predstavo Muzikal Broadway, a iz obcestnih plakatov to nikakor ni mogoče.
Ti so napisani tako, da je izpuščena ključna sestavina, ki v takem primeru predstavlja občutek zavajanja. Vsak, ki ga je prebral pa je ob ceni upravičeno mislil da gre za zasedbo Broadway teathra, ki bi jo gostili v Ljubljani.
Še enkrat nihče se ne bi pritoževal, če bi bilo v oglaševalski akciji omenjeno, da gre za skupino Mojce Horvat, a to bi za sabo potegnilo tudi manjšo zasedenost dvorane, kar pa si pri organizatorju zavod Nostalgija niso želeli. Glede na to, da se oglaševanje za mariborsko predstavo, ki bo 18.12.09 ob 20.00 ni nič spremenilo, bi se znalo zgoditi, da bo medijski linč še večji.