Kmetija slavnih je vseh 10 tednov dosegla boljšo gledanost kot predhodnih sezon resničnostne oddaje Kmetija. O rekordnih začetkih je bil spisan že ta članek (Kmetija slavnih dosega rekorde v gledanosti resničnostnih šovov).
Zadnja oddaja (7.12.09) pa je dosegla rekord v gledanosti vseh resničnostnih oddaj pri nas je v ciljni skupini (18-49 let) imela kar 21% odstotek gledanosti in 59% delež gledalcev. Delitev po spolu pa se nekoliko bolj nagiba k ženski populaciji saj je bila ta zastopana s 63%.
Povprečje celotne sezone pa je 16.6% gledanost in 53% delež v ciljni skupini. Vseeno pa je v Sloveniji nogomet v prednosti, saj si je prenos iz Maribora (Slovenija-Rusija) ogledalo kar 534.600 prebivalcev (29%) starih nad 10 let.
POP TV ni odnehal, saj so že začeli z novim projektom imenovanim Slovenija ima talent, članek o tem pa je tukaj (Slovenija ima talent oz. Slovenia got talet na POP TV-prijave, avdicija, preidizbor).