Končno se bo tudi Ljubljana pridružila mestom kot so Helsinki, Berlin, Dunaj, Barcelona, Pariz… in uvedla sistem mestnih koles oz. bicycle sharing system. Več o sistemu v drugih mestih si lahko preberete v tem članku (Uporaba javnih koles v mestih in kje jih imajo-bicycle sharing system).
Iz drugih mest je znano, da sta možnosti dve lastništvo občine ali pa javno-zasebno partnerstvo in Ljubljana se je odločila za to. Koncesija naj bi trajala 15 let, veliko zanimanja pa je že pokazal Europlakat, ki je že sodeloval z občino pri postajališčih LPP.
Njihova ponudba pa izgleda takole 20 sodobnih izposojevalnic z ter postaje z 20 kolesi, teh pa bo skupaj 200. Postavitev bi obsegala tudi širše središče Ljubljane, postaje pa ne bi bile oddaljene 400 m. Vsaka postaja bi bila opremljena tudi z informacijami kje so še druga postajališča in koliko je še prostih koles na njej. Sistem pa bi beležil tudi prenapolnjene in prazne postaje, tako da bo premestitev koles iz ene postaje na drugo preprosta.
Prva ura bi bila brezplačna, uporabnik pa bi se registriral z bančno kartico ali pa Urbano in po oddaji kolesa plačal.
Odgovor na to kako bo Europlakat upravičil takšno partnerstvo pa je dokaj preprosto, tako kot pri postajališčih. Postajališča in mogoče tudi koles bodo polna reklam. No, ja ampak vsaj sodobni sistem mestnih koles se obeta prebivalcem Ljubljane pa tudi turistom.