POP BRIO (www.popbrio.si/) bo 3. septembra 2010 zamenjala televizijski program TV Pika. Ta ne pred prevzemom s strani Pro Plusa ne po njem ni doživel večjega razmaha.
Pro Plus pri POP BRIO obljublja moderno, družabno, drzno in trendi programsko vsebino, ki razveseljuje sprošča in razvaja. To bodo poskusili zagotoviti s premierno ponudbo številnih uspešnic, serij, filmov in telenovel ter resničnostnih šovov.
Že septembra se bo tako na POP BRIO začela druga sezona resničnostnega šova Supermodel Slovenije, o katerem več tukaj.
Od ponedeljka do petka bodo predvajali Clean House (Čista hiša) in Debbie Travis (Prenova z Debbie Travis) ob vikendih pa Top Chef Masters (Dvoboj kuharskih mojstrov), 9 By Design (Designerska devetka) in Farmer Wants A Wife (Kmet išče ženo).
Pripravili so tudi nove sezone serij Grda račka (Ugly Betty), Pod lupo pravice (Cold Case), Zakon in red: enota za posebne primere (Law and Order S.V.U.), Zakon in red: zločinski naklep (Law & Order: Criminal Intent) , Razočarane gospodinje (Desperate Housewives), USD: Umazan seksi denar (Dirty Sexy Money), Grey’s Anatomy (Talenti v belem) in še dve novi Dr. De Luxe (Royal Pains) in Dobra žena (Good Wife).
Tako bodo na voljo tri nove serije na dan, razen v ponedeljek, ko bo na sporedu Supermodel Slovenije.
Kot kaže se ne bodo izneverili tudi novim telenovelam, saj bosta že na začetku na voljo dve hrvaška Najlepša leta (Najbolje godine) in kolumbijska Sebična ljubezen (Perro Amor). Filmi pa bodo na sporedu ob 16.00 in v večernih urah.
Ker gre v bistvu za menjavo programa TV Pika bo razširjenost programa že takoj ob njegovem začetku, saj je ta na voljo tako prek analogne, digitalne (DVB-T), IPTV kot kabelske televizije.
Možnosti, da bi bil to odličen program je veliko, veliko pa je tudi opcij kako lahko postane zanič. Če bodo ponudili veliko novosti, lahko tudi z interakcijo publike (npr. Z glasovanjem za nove filme serije…) si lahko obetajo zadovoljno in široko publiko. Če pa bodo šli v to, da bo skoraj cel dan zgolj telenovele in njihove ponovitve, ponujali pravkar videne sezone različnih serij in v ponudbo tlačili oddaje kot je Evromanija se jim ne piše dobro. Dober primer kako kako ne smejo delati je RTL Hrvaška, kjer že od samega začetka vrtijo (ponavljajo) ene in iste serije, to zagotovo ni dobro. Ker gre za komercialno televizijo bo zagotovo polna reklam, a če bi se zgledovali po tujini, kjer so že davno uvedli različne inovativne oblike oglaševanja in tako nekoliko skrajšali in zmanjšali število oglasnih blokov. Tako zgolj ta primer pod logom televizijske postaje se prikaže oglas med gledanjem filma ali serije. To mnogo manj moti gledalca pri ogledu programa, posledično pa si na tem programu raje ogleda kakšen film ali serijo.
Kako bo Pro Plus vodil program POP BRIO bomo videli čez nekaj časa. Veliko podatkov pa bodo podale tudi raziskave o gledanosti programa.
Več pa kmalu na spletni strani http://www.popbrio.si/.