Kolo postaja v večjih mestih eno glavnih prometnih sredstev, saj je poleg ekologije in rekreacije tukaj še praktičnost. Ampak to ni vse, potrebna je še infrastruktira, ozaveščenost… No pri sestavljanju liste so uporabili 5E-jev (engineering, education, encouragment, enforcement in evaluation&planning). Še po slovensko. Kakšna je infrastruktura namenjen kolesarjem; znanje, ki je na voljo; promocija uporabe koles; varnost in pravna ureditev, ki se dotika kolesarjev; izgledi za prihodnost.
Prvo svetovno mesto je Amsterdam, Nizomska, kjer se 40% celotnega prometa odvija na kolesih. Drugi je Portland, Oregon-ZDA z raznovrstno ponudbo mestnih koles. Copenhagen, Danska je tretji z enim najbolj uspešnih socialnih kolesarskih programov. Sledijo Boulder, CO-ZDA; Davis,CA-ZDA; Sundnes, Norveška; Trondheim, Norveška; San Fancisco, ZDA; Berlin, Nemčija,;Barcelona, Španija in kot enajsti Basel, Švica.
V Ljubljani se je program za City bike zamaknil v prihodnje leto, pa še policija je začela s kaznovanjem kolesarjev, kljub temu, da kolesarsko omrežje ni urejeno. Jah to je pač Slovenija