Mercatorjev oglas katerega naslov je Himna potrošnikov je požel precej mešanih občutkov. Enim je všeč, drugim pa ne. Kakorkoli že, besedilo in zvočna podlaga je predelava pesmi Zana – Dodirni mi kolena iz leta 1982. V nekaterih delih pa tudi direktni prevod besedila. Zanimivo je predvsem to, da so v ospredje postavili potrošnika in njegove zahteve.
Ampak če bi bili potrošniki resnično takšni kot jih prikazuje besedilo potem, bi v trgovinah delali roboti, ker bi bili vsi zaposleni na psihiatričnem zdravljenju. Tako neznosnih kupcev enostavno ne more prenašati nihče. Mercator pa očitno temu pravi razvajanje, vsaj iz slogana »Ponosni smo, da vas lahko razvajamo« je tako razumeti. Mogoče pa so cene prav zaradi »razvajanja« v povprečju višje kot pri ostalih trgovcih. Stavek »Sveže sadje hočem vsak dan. Drugače trudite se zaman«, je pa resnično zanimiv. Kot sveže sadje se razume zgolj sezonsko sadje in ne tisto iz hladilnic in prepojeno z različnimi snovmi, ki preprečujejo zorenje. Mogoče pa nakazujejo, da bodo zmanjšali nabor sadja v svojih trgovinah.
Besedilo in oglas si lahko ogledate spodaj.
Hej, naj hitreje gre. Kaj se obirate?
Se vam (ti) ne zdi, da prav nobene izbire ni?
Dajte do vrha?
Lahko prijazni ste, nasmehnite se nam,
ne bom več čakal, raje bom odšel drugam.
Skuhaj mi kavo, naredi sendvič,
lepo postrezi, mogoče pridem še!
Ne, vi predaleč ste, zame sploh to ni to, To je od včeraj, lahko bi sveže bolj bilo!
Rada bi novo!
Do doma pridite, vse mi dostavite
lepo zloženo naj bo kot iz škatlice.
Posujte me s cvetjem, dajte v lonček,
strezite hitro, da zadovoljna bom!
Hej sveže sadje hočem vsak dan,
drugače trudite se zaman,
naj med cedi se, da sladko življenje bo, hočemo pravljico!
Prav imate, vse se da.
Mercator.
Ponosni smo, da vas lahko razvajamo.