Dimoco SMS klub je konec oktobra postal »oblegana stranka« predvsem s strani Evropskega potrošniškega centra (EPC) (Članek), ki je v njem opazil nepošteno poslovno prakso. Predstavnik EPC-ja je povedal, da so se nanje obrnili uporabniki, ki so trdili, da so za včlanitev v klub izvedeli šele ob prejemu položnice.
No za kaj pravzaprav gre. Gre za oglasna sporočila (spletni bannerji), ki so se v septembru začela množično začeli pojavljati na slovenskih, pa tudi tujih spletnih straneh (v slovenščini), saj jih je eno od podjetij za distribucijo oglasov uvrstilo v svojo ponudbo ob spremembi modela zakupa oglaševanja. Tako npr. se oglasi »rolajo« tudi na tem blogu.
Tako se je posledično povečalo klikanje na oglas, ki med drugim ni plačan niti na klik, saj če bi bil bi to bil najbolj klikan oglas. Tole sta povezavi na oglasa (http://si.yepp-yepp.com/lp/spymobile6blue/index.php in http://si.yepp-yepp.com/lp/iqtestv3/index.php)
Najbolj klikana oglasa sta tako Lociraj mobilni telefon svojega prijatelja in IQ test. In ker uporabniki NE BEREJO DROBNEGA TISKA, ki je v primeru pravi takole:
»To je top Yepp-Yepp ponudba. Yepp-Yepp je med ponudniki mobilnih vsebin vodilno podjetje, ki ponuja najnovejše vsebine v obliki iger, zvonenj, ozadji, aplikacij in videov. V BLUESPY Club prejmeš 2 mobilni vsebini tedensko, cena posamezne mobilne vsebine je 2,49 EUR. Za uporabo storitev morate biti lastnik naročniškega razmerja ali pridobiti izrecno dovoljenje lastnika, v primeru mladoletnosti pa morate pridobiti izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov.Za odjavo storitev pošlji besedilo STOP BLUESPY na 3663.V primeru vprašanj pokliči Yepp-Yepp Helpline: 016009339 (stacionarni klic). Navedena cena ne vključuje stroška nalaganja naročene mobilne vsebine na telefon. S prijavo v klub, ki se izvrsi po vnosu PIN kode v polje na spletni strani, se strinjate s poslovnimi pogoji, v celoti dostopnimi na povezavi – Splosni poslovni pogoji. Vse navedene cene vključujejo DDV. Ponudnik storitev Yepp-Yepp je Guerilla Mobile GmbH, tehnični ponudnik pa DIMOCO.«
Je sicer res, da je to besedilo v primeru aplikacije Lociraj mobilni telefon res zelo slabo vidno. A bi se morali uporabniki zavedati, da nikoli ni nič brezplačno in da so izjeme ekstremna redkost. To, da so na EPC-ju trdili, da se uporabnik nevede včlani v klub pa je sila smešno, saj vse piše. Uporabnik pa je tisti, ki se mora zavedati, da mora prebrati vse kar mu je dano, saj je drobni tisk tisti, ki pove »resnico«. Ko se bodo uporabniki to naučili bo svet mnogo lepši.
Je pa res, da je drobni tekst navadno zelo zelo majhen in velikokrat slabo berljiv. V tem primeru je kontrast med ozadjem in besedilom zelo majhen in je besedilo slabo vidno. Tukaj je kritika na storitev upravičena. Problem bi bil sila lahko rešljiv, če bi v zakon zapisali kako mora izgledati drobni tisk (niminalna velikost…).
Kakorkoli že še enkrat, berite drobni tisk in se vam ne bodo dogajale »čudne« stvari.