Drugi sklop aplikacij iz M:Android natečaja bo prav tako obsegal tri (Mobilna poraba, CPP in Rekreacija). Navodila za prenos in glasovanje so na tej spletni strani. Ostali članki o natečaju so na voljo tukaj (Natečaj M:Android).
Mobilna poraba je aplikacija, ki jo je razvil Matjaž Črnko. Aplikacija potrebuje vsaj operacijski sistem Android 1.6 in deluje tako v ležečem kot pokončnem načinu. Program deluje tako, da pobira podatke o zakupljenih količinah, porabi, Moneti z iste baze kot https://moj.mobitel.si/. Ko so vpisani podatki za dostop do baze, se na osnovni strani izpišejo različni podatki o uporabniškem računu. Na voljo pa je tudi Widget, ki lahko prikaže do tri elemente i uporabniškega računa. Se pa je tukaj na Galaxy Tabu pokazel manjši problem, saj vsebina Widgeta skoraj ni vidna.
CPP2010 je aplikacija, ki jo je razvila Mojca Ajdič. Aplikacija je namenjena vsem inačicam in deluje zgolj v pokončnem načinu. Sestavljena je v štiri sklope: Testi, Gradivo, Profili in Pomoč. Testi obsega štiri teste, Gradivo pa ima na voljo 8 skupin. Seveda je večina informacij podkrepljena s slikovnim gradivom, tako da je vse skupaj lažje razumljivo. V Profilu pa se skrivajo različne stopnje, ki jih uporabnik doseže z izpolnjevanjem testov. Tako le urno k branju gradiva in uspešnemu reševanju testov.
Rekreacija je aplikacija, ki jo je razvil Igor Krumpak in potrebuje za svoje delovanje vsaj Android 1.6, njeno delovanje pa je omejeno na pokončni način. Gre za sila preprost program, a kljub svoji preprostosti zmore veliko. Za pravilno delovanje je potrebno vklopiti GPS in v oddelek Vnos podatkov vnesti pravilne podatke. S klikom na gumb rekreacija aplikacija ponudi tri načine. Rolanje, Kolesarjenje in tek, s klikom na želen način vadbe se odpre nov okno, kjer sta na spodnjem delu gumba Začni in Končaj.
Zgodovina hrani seštevek vseh prevoženih in pretečenih km, porabo kalorij in še marsikaj. Tukaj pa sta še poglavje Zanimivosti in Navodila.