Blog Uporabna Stran danes, 22.12.2010 praznuje svoj drugi rojstni dan, čemur bosta posvečena dva članka. Prvi bolj splošen in drugi bolj statističen.
Blog je bil v svojem začetku namenjen dopolnitvi spletne strani uporabnastran.si, a se je v dveh letih mnogo spremenilo. Do danes je bilo objavljenih 2354 člankov in od tega v zadnjem letu 1550 ter 942 komentarjev, od tega 660 v zadnjem letu dni.
Glede na to, da gre za blog, ki nosi ime Uporabna Stran poskušam najti članke, ki na drugih portalih niso objavljeni ali pa jih objavijo z gromozansko zamudo. V letošnjem letu so bile dodane tri kategorije (Filmi, Glasba in Oglasi), ki so bile poprej del kategorije Zanimivo. Razlog za to odločitev je bil preprost, količina teh člankov se je tako povečala, da so si zaslužili svojo kategorijo. Poleg tega pa se je povečala tudi preglednost.
Druga novost pa je razdelek Vroče. Ta je namenjen petim zadnjim atraktivnim člankom, ki bi se drugače med Zadnjimi članki izgubili.
Blog, ki je bil prvo leto namenjen predvsem tehnološkim stvarem, je v drugem letu prerasel v bolj vsesplošno razgledanega, saj so bile dodane teme, ki zanimajo bolj široko populacijo. Pravzaprav pa je največja težava pridobivanje gradiva in tem za članke, ki bi bili nekaj posebnega oz. še ne objavljenega. Biti drugačen je vedno težko, a če je to hobi potem ni nikoli težko.
V tem letu je bilo poslane kar nekaj elektronske pošte na katero so različne družbe bolj ali manj ažurno in uspešno odgovarjale. Vsekakor pa je potrebno izpostaviti nekaj zglednih primerov. Tako so se pri mobilnih operaterjih odrezali vsi tako Mobitel, kot Simobil, Tušmobil in T-2. Pri Tušmobilu je bilo sicer nekaj problemov z lovljenjem kontaktne osebe, a se je stvar kasneje uredila. Pohvaliti je potrebno tudi Unilever in Emporium, med oglaševalskimi agencijami pa Luno\TBWA in Pristop. Agenciji Luna\ TBWA gre pa še ena pohvala in to za ažurno objavljanje oglasov, tako video kot tiskanih, saj je slovenske oglase, ki se predvajajo po televiziji, po spletu potrebno iskati s povečevalnim steklom in skoraj prositi na kolenih za informacije in video posnetke oglasov. Očitno jim to, da bi nekdo delal brezplačno promocijo ne gre v račun.
Tako za prvi članek dovolj nadaljevanje sledi zvečer, ko bo predstavljeno nekaj statistike in novoletna želja (kakšna bo pa lahko ugibate že sedaj).