20. SOF, se bo že tradicionalno odvil v Portorožu, tokrat med 30.3. in 1.4. 2011. Poleg tekmovalnega dela, ki tokrat prinaša novo priznanje in to je Znamka leta.
V treh dneh se bo zvrstilo kar nekaj programskih vsebin, tako bo v
sredo 30.3.2011 na programu: Projekcija predstavljenih del; Oglaševalska letina (Mitja Petrovič, Publicis in Janez Rakušček, Luna\TBWA); Nova razmerja: Emancipacija naročnikov – povod za razkroj ali razcvet partnerstev? (Ladeja Košir Godina, Delo); Z Bremzo brez bremze: Gremo mi v medije (Franci Zavrl, Pristop)
Četrtek 31.3.2011: Discovery Species, uporabniški priročnik o mladih moških (Tanya Adlam, Insight and Innovation Research Director, Central Eastern Europe, Middle East and Africa, Discovery Communications); Cilj je totalna komunikacijska učinkovitost. Kako do tja? (Peter Field); Debata Marketing : Nabava (Eva Aljančič, Simobil); Avtorsko pravo : Avtorska kraja (Jaka Repanšek, RePublis); Kako poteka proces vrednotenja blagovnih znamk? (Michael Gabriel, InterBrand); 2 toni surovine in 1 kom. strategije. Plus rabat. (Marjana Lavrič Šulman, Futura DDB); Srebrna noč– Podelitev srebrnih priznanj, priznanj OFF SOF in nagrade za mlade kreativce
V petek 1.4.2011 pa Vrednost znamke je dvojni izziv – finančni in trženjski (Andrej Pompe, Formitas BBDO Pleon in Marjan Pogačnik, PIC Engineering); Dobra praksa št. 7 (Andraž Zorko, Valicon); Debata Vizija : Stihija (Toni Balažič, Žito); Končni obračun z žirijo (Uroš Goričan); Pristop Talk Show: Network or no work? (Marek Zoledziowski, Change Integrated); Zlata noč
Več o samem programu in predavateljih lahko najdete tukaj, prijava dela pa je možna še do 24.2.2011 tukaj.