Frutabela je dobila novo preobleko po kar nekaj letih. Prenovljena embalaža bo poleg nove grafične podobe dobila tudi matiran in na otip satenast omot. Nova embalaža bi morala biti v trgovinah marca 2011. Grafično podobo je pripravila Agencija za tržno komuniciranje, raziskave in razvoj Klicaj.
Skupaj s samo grafično prenovo je nekoliko spremenjena tudi sama »hierarhična« struktura Frutabele. Ta je sedaj razdeljena v dva glavna sklopa Classic in Life. Frutabela Classic je tista klasična, ki jo več ali manj poznamo že mnogo let. Tukaj gre za okuse: gozdni sadeži, višnja, jagoda in marelica. Frutabela Life pa se deli še na ActiveLife z okusom jabolka, FitLife z okusom 7 sadežev ali maline in SportLife z okusom borovnice.
V sklopu prenove pa bo potekala tudi promocija. V različnih trgovskih centrih po Sloveniji bodo delili dve vrsti Frutabele FitLife 7 sadežev in FitLife malina. Skupaj s promocijskimi izdelki bodo delili tudi letake za nagradno igro, ki poteka tudi na Frutabelini Facebook strani.