Sir Jošt se je tokrat znašel v filmu Gremo mi po svoje. Za Ljubljanske mlekarne je agencija Luna \ TBWA izdelala tri video oglase z naslovi Jošt Gora, Jošt Gozd in Jošt Ogenj.
Jošt Gora zaznamuje fraza »Lačen sem. Kdaj bo malca?« in odgovor »Kar po poti.« in slogan Življenje je mala Mal´ca!
Jošt Gozd, »Kje je Jošt?« »Najbrš ga je medved požrl.« »Kakšn medved« »Tak visokogorski,… zelo lačen«. Slogan je tukaj Premaga še tako veliko lakoto
Jošt Ogenj pa je namenjen promociji dimljenega Jošta s sloganom Kjer je dim je Jošt.
Vsem pa je skupen slogan »Sir Još. Tako enkraten, da je kar trikraten.«
Vodji projekta Jošt v agenciji sta bili Jerneja Radovič in Nina Zadnikar, kreativna direktorica in tekstopiska Katja Petrin Dornik, art direktor in oblikovalec pa Jure Sotler.
Kako izgledajo trije novi oglasi za sir Jošt izgledajo si lahko pogledate spodaj.
https://www.youtube.com/watch?v=sbriST1whNs
https://www.youtube.com/watch?v=vswf490GYEw
https://www.youtube.com/watch?v=ew27ffGhvKY