DoubleRecall oz. družba R3 si je priborila enega od zmagovalnih naslovov zmagovalcev pospeševalnega programa YCombinator v Silicijevi dolini. Tako so si pridobili začetna investicijska sredstva, ki jih t.i. start-up podjetja še kako potrebujejo.
DubbleRecall je pravzaprav oglas, ki prekrije vsebino članka in od uporabnika »zahteva«, da prepiše besedi iz prikazanega besedil, ki sta obarvani rumeno. Po prepisu se prikaže želena vsebina članka.
Tako namesto mikroplačil s strani uporabnika, plačilo »opravi« oglaševalec.
Ideja je izjemno zanimiva in na portalih kot sta Finance.si in Dnevnik.si že kar nekaj časa deluje. Kakšna pa je efektivnost sistema DubbleRecall pa bo pokazal čas. Osebna ugotovitev je sicer takšna, da po vpisanih precej besedah ne vem kaj sem vpisal. Edinega oglaševalca, ki se ga spomnim je Tušmobil, pa še to zgolj zaradi print screenov DubbleRecall sistema.
Po eni strani je preprosto zgolj prepisati besedi in ne plačati za vsebino. Gledano s stališča oglaševalca pa je zelo pomembno ali si je tisti, ki je prepisal ti dve besedi zapomnil kaj je prepisal in predvsem kaj naj bi ti dve besedi predstavljali.
Ali bo vse skupaj dolgoročno zaživelo po bodo povedali oglaševalci in uporabniki.