3000-i članek je bil sicer objavljen že včeraj (4.5.2011) ampak vseeno. Tako je od 2000-ga članka, ki je bil objavljen 20.10.2010 (2000-i članek na blogu Uporabna stran in nekaj statistike) minilo manj kot 7 mesecev.
Od drugega rojstnega dne se na samem blogu ni kaj dosti spremenilo. No ja Iprom oz. Centraliprom je blog spoznal kot potencialno zanimiv in dodal sem enega njihovih novejših oglaševalskih produktov poimenovanega Unistream Video Ad oglas. Ja to je tisti oglas, ki »poje«cel članek in je potrebno počakati do konca ali pa klikniti zapri oglas, da se članek zapre. S samim oglasom je sicer še nekaj problemov, saj pri MP3 widgetu povzroči, da se javascript koda ne naloži, in je potrebno zato klikniti refresh strani.
Ja uspešnost oglasnega mesta je odlična, ampak za uporabnike in uporabnice majčkeno bolj vsiljiva.
Nova so tudi testiranja mobilnikov, bolj natančno bilo jih je 15, šlo pa je oz. gre za novosti na trgu. Računalništvo in mobilniki pa že dolgo ni več edina tema na blogu. Vodilo za vse članke pa je praviloma, da ali pri nas to še ni bilo objavljeno ali pokomentirano. Tako članki jadrajo vse od spodnjega perila, zdravstva, tehnologije, oglasov pred kratkim pa je se skupaj s Čebelico Majo zavilo tudi do risank.
Sedaj pa še k rekordu, ki ga je povzročila kraljeva poroka v Londonu med princem Williamom in Kate Middleton. Google Analytics je tako 29. aprila 2011 naštel 7.434 obiskov, kar je prejšnji rekord podrlo za več kot 2.000. Prav tako je bil podrt tudi rekord v hkratnem obisku na strani, saj je bilo v določenem trenutku tistega petka 318 obiskovalcev in obiskovalk. Ta rekord pa je bil podrt za več kot 100 ljudi. To je bil pač dogodek kot pravijo »once in a lifetime«, da bo blog kdaj imel zopet toliko obiskovalcev bo preteklo še kar nekaj časa oz. bo potreben še kakšen izredno odmeven dogodek.
p.s. Ideje in predlogi (tudi kritike) pa so vedno dobrodošli v komentarju.