Boš septembra doma in POP NON STOP (bo)sta zadnji hit družbe Pro Plus d.o.o. katere najbolj prepoznavni znaki so POP TV, Kanal A in portal 24ur.com. Pro Plus bo septembra izpolnil del obljube, ki so jo dali že kar nekaj časa nazaj, ponovili pa so jo ob predstavitvi programa POP Brio, ki je zamenjal TV Piko. Boš septembra doma? je slogan iz oglasne kampanje, ki se predvaja na POP TV-ju in Kanalu A, ta obsega 7 oglasnih spotov (Boš septembra doma?-video oglasi Indiana Jones, CSI, Basic Instinct… (POP TV, Kanal A,…)). Njihov namen pa je predpriprava na paket POP NON STOP, ki ga bodo predstavili v torek (16.8.2011), uvedli pa 1.9.2011. Paket bo vseboval 6 programov in od tega 5 novih. Več si lahko preberete tukaj (POP NON STOP (Brio, Fani, Spot, Oto, Kino in Kino 2) nov paket in novi programi- Boš septembra doma?).
Na kratko pa gre takole:
Paket POP NON STOP bo vseboval programe
POP Brio, ki že obstaja, a bo njegov koncept spremenjen. Namenjen bo resničnostnim šovom ter tujim in domačim serijam.
POP Fani bo program z zabavnimi serijami, komedijami ter stand up oddajami
POP Spot bo skrbel za najnovejše videospote ter glasbene uspešnice vseh časov
POP Oto bo namenjen najmlajšim, saj bo vrtel sinhronizirane risanke
POP Kino, bo vrtel premiere novih filmskih uspešnice ter hollywoodske uspešnice
POP Kino 2 pa bo imel na sporedu preostale najbolj prepoznavne filme.
Predvidena cena paketa 11.99€.
Kaj točno se bo vrtelo na teh programih bo najverjetneje znano v torek, vseeno pa je možno malo predvidevati. Pop Brio kot vse kaže ni prinesel želenih uspehov, saj bodo spremenili njegov koncept. Program za ženske kot so si ga zamislili pri Pro Plusu očitno ni uspel, pa čeprav je v večini programskih shem vključen brezplačno. Največja napaka pa je tukaj zagotovo ta, da program ni bil več vključen v DVB-T shemo, tako kot TV Pika.
Oglasna kampanja
Pro Plus je s kampanjo za nov programski pake in nove programe začel z zanimivimi asociacijami na različne serije in filme ter končnim sloganom Boš septembra doma?. Kampanja je požela veliko zanimanja, saj pogovori o njej potekajo na kar nekaj spletnih portalih. Vprašanje čemu so namenjeni oglasi in slogan Boš septembra doma? so nekako odgovorili. Vsi pa bi radi videli posnetke oglasov. Ti so bili za nekaj dni dostopni, a so bili kmalu odstranjeni. Meni jih je uspelo shraniti in objaviti v članku (Boš septembra doma?-video oglasi Indiana Jones, CSI, Basic Instinct… (POP TV, Kanal A,…)), a se je kmalu izkazalo kje je problem. Pro Plus me je še isti dan poprosil, če bi to lahko odstranil, saj niso mogli odkupiti avtorskih pravic za predvajanje pesmi, ki so uporabljene v oglasih za spletno objavo. Tako je ProPlus ostal brez močnega oglaševalskega sredstva, saj oglase na televiziji predvajajo precej pogosto in tako veliko ljudi zanima kaj se pravzaprav skriva za sloganom Boš septembra doma?, splet pa je tukaj zelo močno orodje. Kako bo izgledalo nadaljevanje oglaševalske kampanje bomo še videli, a če ta ne bo prisotna na spletu bo zelo zelo težko.
Konkurenca
Sedaj pa nazaj k paketu POP NON STOP. Pro Plus je tukaj ubral že zelo poznano taktiko iz tujine, tematski programi namreč. Na žalost pa to še ne pomeni, da bo preizkušena stvar uspela tudi v Sloveniji. Razlog tiči v različnih stvareh, predvsem pa v temu, da nas je zgolj nekaj več kot 2 mio. Iz tega izvira omejenost števila gledalcev in gledalk, oglaševalskega proračuna in še kaj bi se našlo. Drug velik problem pa je precejšnja razširjenost širokopasovnega interneta. Po podatkih APEKA za Q1 2011 je penetracija glede na gospodinjstva 72.7% in še raste. Vsi filmi in vse serije so tako sicer bolj ali manj legalno na voljo takoj po njihovi premieri oz. najkasneje s prihodom prvega DVD-ja na police trgovin. To pa je še vedno precej prej kot pride ta na spored slovenskih televizij. Tako si večina serije, ki jih spremlja prenese že takoj naslednji dan po premiernem predvajanju. Slovenski prevod je tako ali tako nekaj kar praviloma ne potrebujejo. Boj vsakega novega televizijskega programa je tako izredno težak. To je občutil Pink SI, pa tudi POP Brio, ki se je pridružil med zadnjimi. Slovenski gledalci in gledalke so tako mnogo bolj zahtevni, kar pomeni, da je na vsakega potrebno porabiti mnogo več denarja. Poleg tega pa jim bodo konkurenco delali še obstoječi uveljavljeni programi s podobno vsebino. Tako so tukaj HBO z vsemi inačicami, programa Fox, programi MTV, skratka ogromno jih je. Večina s slovenskimi podnapisi. Tako bo resnično edini program brez konkurence POP Oto, saj otroškega programa s sinhroniziranimi risankami v slovenščino nimamo.
Cena
Pri večini pa se bo tako ali tako zataknilo pri dodatni naročnini z programe, ta naj bi se gibala med 12 in 15€. Zadnje dni je v sklopu tematike Boš septembra doma? in paket POP NON STOP moč zaslediti precej negodovanja, saj večina tega ne misli plačevati. Paket bi imel zagotovljen uspeh zgolj v enem primeru in to je, če bi bil avtomatično vključen v programsko shemo in bi ga bilo nato možno izklopiti. To pa se skoraj zagotovo ne bo zgodilo, saj bi kabelski in IPTV operaterji bili deležni precejšnjih kritik. Pro Plus bo za vzdrževanje programske sheme moral porabiti precej denarja, ker pa so komercialna televizija potrebujejo oglase in pa seveda dodatno naročnino. Da pa bi si nekdo naročil takšen paket mora biti zanimiv in seveda mora opravičevati ceno. Pro Plus bo to lahko zagotavljal le, če bodo serije glede na premierno predvajanje zamujale manj kot 1 leto, pri filmih je lahko ta doba majčkeno daljša. Tisto nekaj več pa bi zagotovo bila spletna in mobilna distribucija programov. Tako nekako kot pri HBO GO. To da bo programska shema POP TV-ja in Kanala A, ki bosta brezplačna zato okrnjena je zagotovo moč pričakovati. Če pa bo programska ponudba na teh dveh programih resnično slaba se jim bo to vrnilo skozi nižjo gledanostjo in posledično z manjšim deležem oglaševalskega kolača. Na kaj vse so pri Pro Plusu poleg kampanje Boš septembra doma? pomislili bo znano v nekaj dneh. Kako bo uspešen projekt pa bo pokazal čas.