Testiraj.eu, ki je na Gosposvetski ulici 8 v Ljubljani odprl svojo »testirnico« sedaj omogoča podjetjem preprosto in ugodno testiranje trga. Obiskovalcem/uporabnikom pa je tako omogočeno preizkušanje novih izdelkov ali pa izdelkov, ki bodo šele prišli na trg.
Podjetje, ki se odloči določen izdelek testirati poleg določene količine (zaželeno vsaj 150 kosov) izbere tudi vprašanja. Število teh je odvisno od izbranega paketa.
Nato sledi razdeljevanje izdelkov oz. če gre za predstavitveno izvedbo zgolj preizkus v trgovini TestiRaj.
Uporabnik ima nato 15 dni časa, da izpolni anketo. Rezultati vseh anket so nato posredovani naročniku. Rezultate anket je možno spremljati tudi »live«.
Za večjo preglednost so v TestiRaj za podjetja pripravili štiri pakete, kjer je cena brez DDV od 400€ do 1450€.
*Paket promo 1 vsebuje razdeljevanje v obdobju 1 meseca ter promocijo izdelka na spletnem mestu testiraj.eu
*Paket info 3 vsebuje razdeljevanje v obdobju 1 meseca, mini spletno anketo, ki je predpripravljena in se ne spreminja, rezultate te ankete in promocijo izdelka na spletnem mestu testiraj.eu
*Paket info 2 vsebuje razdeljevanje v obdobju 1 meseca, anketo z do 7 vprašanji, rezultate te ankete in promocijo izdelka na spletnem mestu testiraj.eu
*Paket info 1 vsebuje razdeljevanje v obdobju 1 meseca, anketo z do 12 vprašanju, rezultate te ankete in promocijo izdelka na spletnem mestu testiraj.eu
Na voljo sta tudi dva predstavitvena »showroom paketa« s cenama 400€ in 800€ bez DDV.
*Paket 1 vsebuje 1 mesečno predstavitev izdelka/storitve v prostoru TestiRaj v velikosti 80 x 40 cm ter promocijo izdelka na spletnem mestu testiraj.eu
*Paket 2 vsebuje 1 mesečno predstavitev izdelka/storitve v prostoru TestiRaj v velikosti 160 x 80 cm ter promocijo izdelka na spletnem mestu testiraj.eu
Vse pakete je možno tudi preoblikovati po željah naročnikov. Kako pa vse skupaj izgleda iz uporabnikove strani si lahko preberete tukaj (Testiraj/testiraj.eu- Kako vse skupaj deluje? oz. testiranje testiRaj) in (Testiraj/Testiraj.eu znova na preizkušnji v testnem obdobju (2.)).