Blog Uporabna stran danes praznuje 3. rojstni dan. V treh letih pisanja se je tako nabralo 4029 člankov. Iz objave ob 2 rojstnem dnevu sledi, da jih je bilo takrat 2354, kar pomeni da je bilo v letošnjem letu spisanih 1675 člankov oz. 4.6 na dan. Število komentarjev je 1684, od tega 942 letos.
Nadaljevanje statistike gre takole v letošnjem letu je bilo preko 782.000 obiskov in preko 1.263.000 ogledov strani. Glede na preteklo leto je to za 259.000 obiskov več in za 481.000 strani več. Rast obiska je tako precej očitna. Povprečni mesečni obisk na letni ravni je tako 65.166. S tem da je bil rekord podrt meseca marca 2011, ko je bilo mesečno obiska preko 88.000. Najnižji obisk pa v avgustu 2011, ko je bilo obiska 49.000.
Kar se tiče uporabe brskalnikov, tukaj vodi Firefox s 45%, sledi Internet Explorer s 32% in nato Chrome s 17%.
Največ prometa je pripeljal Google 640k obiska, sledi Najdi.si s 47k, nato so direktni dostopi s 45k. Četrti pa je Facebook z 9k obiska.
Prva štiri gesla, ki so pripeljala največ obiska so:
-zzzs (3.39%), slovenija ima talent 2011 (1.39%), burger king slovenija (1.04%) in slovenski dvor (0.85%)
Dnevni rekord je bil podrt 29. aprila 2011 z obiskom 7.734. Ta dan je bil podrt tudi sočasni rekord saj je bilo v enem trenutku na strani 318 ljudi. Seveda sta bila za to kriva Prince William in Kate Middleton ter njena kraljeva poroka. Dovolj bo statistike.
Lansko leto je bilo govora o preurejanju Kategorij, letošnje je bilo bolj »socialno«. Tako se je najprej Blogu pridružil Twitter, profil @uporabnastran . Kasneje pa še Facebook stran. Twitter sledilcev je 35, Facebook pa 44.
Dodana sta bila še dva Like gumba. Eden v desnem kotu članka, drugi pa na dnu članka poleg Twitter gumba, ki je prav tako letošnja novost.
Ideja in miselnost pri pisanju člankov je ostala enaka, saj je glavno vodilo napisati članek, ki je zanimiv, uporaben in predvsem tak, ki ga drugi mediji niso razgrabili.
Za razliko od predhodnih dveh let je bilo tokrat precej testov, ki se skrivajo pod tagom »testiranje«. na testu so se tako znašli HTC (Desire Z, 7 Trophy, Desire HD, Sensation, Flyer, EVO 3D, Titan, Radar, Rhyme, Sensation XE, Sensation XL), Sony Ericsson (Xperia X8, Xperia Arc, Xperia Play, tex pro, Xperia mini, Xperia ray, Xperia mini pro, Xperia active, Xperia Arc S, Live with Walkman, txt, Mix Walkman), Samsung (Galaxy 551, Nexus S, Galaxy Arc, Galaxy S II, Galaxy Tab 10.1, Galaxy Note), Nokia (C7, E7, X7, E6, 701, N9, 700), LG (Optimus 2X, Optimus Black, Optimus 3D, Hub), Huawei (Ideos X5, Boulder, Sonic), ZTE MF60 uFi, Vodafone K605 DC-HSPA+, Sierra Wireless AirCard 312U.
To pomeni, da je bilo na testu 46 naprav. V pripravi so še trije (iPhone 4S, Samsung Galaxy Nexus in Samsung Galaxy Xcover), kar pomeni, da jih bo do konca leta 49.
Pridobivanje informacij za članke zahteva dober vir. Tako gredo zahvale vsem, ki ste v letošnjem letu prispevali kakšno informacijo. Še posebej pa gredo zahvale:
-Službi za korporativno upravljanje Telekoma Slovenije, ki je v svoje okrilje vzela tudi PR službo Mobitela (združitev).
-Službi za korporativno upravljanje Simobila
-Službe z odnosi z javnostmi Tuš Holdinga (Tušmobil)
-Futuri PR, ki skrbi za Nokio in Europlakat (Bicikelj)
-Agenciji Zmaj, ki skrbi za PR Sony Ericssona
-Publicis PR, ki skrbi za HTC
-Agenciji Adrema, ki skrbi za PR družbe Beiersdorf
Pozabljeni ne bodo ostali niti Pristop, Luna TBWA, služba za odnose z javnostjo pri T-2 in Amisu, Unilever ter mnogi drugi.
Že prej omenjeno pridobivanje informacij je včasih res zanimivo delo, saj se jim kljub temu, da bi jim rad naredil brezplačno reklamo ne da odpisati (za zgoraj omenjene to ne velja). To mi pač ne gre nikakor v račun. Pisanje bloga ima seveda precej drugačen pristop pisanja, kot je uveljavljen pri spletnih straneh velikih družb. Ključna razlika je seveda ta, da se tam članki producirajo masovno. Značilnost večine slovenskih pa je, da so brez dodane vrednosti, njihova kategorija pa rumeni tisk. Razlog je zagotovo zaslužek, ki ga generira visok obisk. Pisanje bloga je v večini primerov hobi, v Sloveniji je to zagotovo.
Tako da če imate vi kakšno idejo za članek oz. kaj atraktivnega bom z veseljem objavil. Nekaj idej je že prišlo. Pošljete pa jih lahko preko pogovornega okna, ki se skriva v zavihku »Pogoji uporabe«.
Tako za konec še zadnja misel in novoletna želja. Ker menim, da se dobra stvar prenaša od ust do ust in ne z agresivnim oglaševanjem. Si tako kot urednik bloga v novem letu želim zgolj to, da če vam je Blog Uporabna stran všeč in menite, da je na njem kaj uporabne vsebine, da to omenite prijatelju ali prijateljici. Facebook in Twitter pa sta za to precej primerni orodji.
p.s. Seveda so komentarji, tako pohvale kot graje vedno dobrodošli.