Google je napovedal spremembo politiko zasebnosti »Privacy Policy« s katero bo poenotil več kot 60 različnih politik. Google pravi, da bo tako vse bolj enostavno in pregledno. Nova pravila, ki stopijo v veljavo 1. marca 2012, bodo res vse poenostavila, ampak to pomeni tudi za Google. Google bo tako »križal« podatke uporabnika in tako še bolj preprosto spremljal njegovo/njeno uporabo. Googlu takšno križanje podatkov predvsem pomaga pri plasiranju oglasov, ki so bolj primerni njihovim uporabnikom. Google hkrati obljublja tudi boljše zadetke pri iskanju, saj se bodo ti generirali glede na predhodno obnašanje uporabnika.
Google bo podatke zbiral zgolj v primeru da je uporabnik prijavljen. Tako brskanje in uporaba YouTuba npr. ne bosta ogrožena. Se pa do večine njihovih storitev ne da priti drugače kot da smo prijavljeni. Večji problem je tukaj, da se bomo morali naučiti, da če bomo hoteli ohraniti več zasebnosti redno izvajati »Log Out« iz Googlovega sistema.