Argeta je v sodelovanju s Študentsko sekcijo Društva za marketing Slovenije in Biotehniško fakulteto razpisala dva projekta za študente, ki končujejo svoj študij. Projekta so poimenovali »Argeta kot raketa« in »Argeta v novi kategoriji namazov«, nagrada za najboljši tim pa pripravništvo z možnostjo zaposlitve v Atlantic Gupa, ki je lastnica Droge Kolinske.
»Argeta kot raketa« je marketinški projekt za razvojno usmeritev blagovne znamke Argeta
»Argeta v novi kategoriji namazov« pa je namenjen študentom Biotehniške fakultete.
Rok za oddajo projektnih nalog je 30. april 2012. Strokovna komisija bo v prvi polovici maja izbrala 3 najboljše in jih naključno povezala med seboj za pripravo končne naloge. Marketinško-razvojni pari študentov bodo s podporo mentorjev pripravljali zaključne naloge do konca junija, ko bo komisija izbrala zmagovalo nalogo in zmagovalni par, ki bo lahko nastopil pripravništvo v Atlantic Grupi, z možnostjo nadaljnje zaposlitve.