Sof oz. Slovenski oglaševalski festival, ki se od danes 28.3.2012 pa do 30.3.2012 odvija v Portorožu bo tako kot vsako leto doslej imel tako tekmovalni del kot predavateljski.
Letošnja novost tekmovalnega dela je nova skupina Digitalne oglaševalske akcije (K), prenovljena pa je tudi skupina Digitalno komuniciranje (F). Tako je sedaj skupaj na voljo 11 skupin. Prijavljenih pa je 386 del, kar je pol manj kot lani Največ, 50 del so prijavili v skupini film, sladi pa skupina digitalno komuniciranje, 43 del.
Programski del je razdeljen na tri dni v katerih se bo zvrstilo kar nekaj govorcev in govork. Seznam je spodaj, program pa si lahko ogledate tukaj.
Neil Eddleston (generalni direktor, JCDecaux OneWorld); Robert Farazin (ustanovitelj in CEO v podjetju DoubleRecall); Timotej Gala (direktor, Httpool); Uroš Goričan (kreativni strateg, Saatchi&Saatchi); Rok Gregorič (soustanovitelj in CTO v podjetju DoubleRecall); Rok Hrastnik (izvršni direktor, iPROM); Aleš Hubad (vodja projektov, Amicus); Primož Jakin (soustanovitelj in vodja kreative, MadwiseCC); Matevž Klanjšek (soustanovitelj in direktor produktnega razvoja, Celtra); Gašper Koren (COO, Zemanta); mag. Aleksandra Kregar (direktor Centralnega marketinga, Atlantic grupa); Lenart J. Kučić (novinar in kolumnist, Sobotna priloga, Delo); Andraž Logar (solastnik in direktor, 3fs d.o.o.); Maja Makovec Brenčič (profesor doktor); Igor Medjugorac (direktor, Rdeči Oblak); Maja Michieli (vodja ključnih naročnikov, Valicon); Zoran Milivojević dr.med.; Barbara Modic (direktorica, Pristop Media d.o.o.); Hans Molenaar (predavatelj in direktor poslovne šole Beeckestijn Business School); Matjaž Možina (vodja za mobilne rešitve, Si.mobil d.d.); mag. Muhič Aleš (direktor trženja PRO PLUS); Amir Mureškić (programski strateg, Tsmedia); Natan Nikolič (neodvisni oblikovalec); Goran Novković (nekdanji predsednik uprave, Žurnal media, in odgovorni urednik časopisov Žurnal24 in Žurnal ter televizijski komentator); Sašo Palčič (soustanovitelj in skrbnik naročnikov, MadwiseCC); Mitja Petrovič (direktor in solastnik Skupine Publicis); Nataša Pirc Musar (informacijska pooblaščenka); Janez Rakušček (izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA; Delphine Remy-Boutang (vodja globalnega trženja preko družabnih omrežij, IBM); Jernej Repovš (predsednik in regionalni kreativni direktor, Studio Marketing JWT); Matjaž Rozman (vodja projektov, Amicus); Gorazd Slak; Tomaž Štolfa (ustanovitelj, vox.io); James Whatley (Senior Associate Director, 360° Digital Influence, London, Ogilvy Public Relations Worldwide); Andraž Zorko (direktor medijskih raziskav in partner, Valicon); Jonas Žnidaršič; Janja Božič Marolt (predsednica uprave, Mediana); Damjana Kocjanc Fajfar (direktorica tržno raziskovalnega podjetja Ipsos); Ante Šalinović (direktor medijskih raziskav, Ipsos Adria); Maja Mihelčič Kurent (direktorica marketinga, Vichy); Katja Butala (specialist za tržno komuniciranje, Si.mobil); Giacomelli Jurij (predsednik uprave, Delo, d. d.); Aljoša Bagola (izvršni kreativni direktor, Pristop); Denis Avdić (voditelj jutranjega programa, Radio 1); Leo Oblak (predsednik upravnega odbora in izvršni direktor, Infonet media); Mojca Randl (direktorica, Formitas BBDO); Mag. Urša Manček (pomočnica predsednika uprave, Zavarovalnica Triglav); Milan Spalevič (vodja prodaje rešitev za sodelovanje in družabno poslovanje za regijo Srednje in Vzhodne Evrope ter Rusije, IBM)