Apek je v letnem poročilu za leto 2011 podal tudi informacije o kršiteljih Zakona o medijih na področju oglaševanja na televiziji. Apek je na 13-ih različnih programih zasledil 73 kršitev dovoljenega oglaševanja na uro, na 8-ih pa 486 kršitev, kjer oglaševanje ni bilo jasno ločeno od ostalih vsebin.
Torej ZMed pozna dve časovni omejitvi. Ena je omejitev na uro in to je največ 20%, kar pomeni 12 minut. Druga pa 20% dneva, kar pomeni 4.8-ure.
Po številu kršitev obsega oglaševanja na uro je zmagal Pop TV, kjer so našteli 21 kršitev, sledi pa mu Šport TV z 18-imi. Zagotovo je to premalo kršitev za celotno leto, a tako pač je.
Najbolj oblegana termina v katerih se dogajajo kršitve sta 18-19h in 19-20h. Povprečni presežni delež oglasov na uro je takrat več kot 30%, ob 19-20 celo 32.29% (več kot 19 minut). Dovoljenih pa je zgolj 20% ure.
Vse to kaže na dvoje. Apek, ki je postopek sprožil v 33-ih primerih in v 23 ugotovil kršitev je to storil premalokrat. Poleg tega pa so kazni očitno tako nizke, verjetnost, da TV hišo pri kršitvi dobijo pa tako majhna, da se jim ta kršitev preprosto izplača. Prime time, ko se največ kršitev zgodi je pač najbolje plačan čas.