Telekom Slovenije je premagal Pro Plus in odkupil pravice za predvajanje Lige prvakov (UEFA Champions League). Nov televizijski program Telekoma Slovenije bo tako nadomestil Kanal A, ki je v letošnji sezoni predvajal nogometne tekme.
O novem televizijskem programu Telekoma Slovenije se pravzaprav uradno ne ve še nič, razen seveda to, da bo imel informativni program (beri poročila) in pravice za predvajanje Lige prvakov v Sloveniji. Telekom Slovenije naj bi po namigovanju Pro Plusa pravice za Ligo prvakov precej preplačal, saj so se že sami srečevali s kar precejšnjimi problemi, da so pri projektu ostali na zeleni veji.
Preden preidemo na oglaševalski kolač, ki se bo zaradi novega televizijskega programa Telekoma Slovenije močno pretresel še nekaj o potencialu, ki ga ima lahko odkup pravic za TS. Za razliko od Pro Plusa, ki je poleg Kanala A uporabljal še plačljiv program v paketu POP Non Stop ter Vojo.si (oba plačljiva posebej) ima Telekom Slovenije s Siol TV in po novem še s Siol TViN-om tako na računalnikih kot mobilnih napravah izjemen potencial, saj bo dostopnost vsebin precej boljša, ker bodo lahko v že obstoječe produkte implementirali novo odkupljene pravice. Tako gledanje vseh tekem, ki se predvajajo na začetku tekmovanja Lige prvakov sploh ne bi smel biti problem, kar se tiče distribucije svojim uporabnikom, ki jih je glede na tržni delež pri IP TV še vedno največ.
Seveda bo vse odvisno od same programske sheme novega programa, katerega projekt vodi TSmedia in je ocenjen na 10 mio €. V ekipi, ki pripravlja televizijski program so po trenutnih podatkih Amir Mureškič (nekdanji programski direktor TV3), Vine Bešter (nekdanji direktor informativnega programa na POP TV), Rajko Gerič ter Uroš Urbanija.
Novemu televizijskemu programu Telekoma Slovenije bo uspelo odtrgadi precejšen del oglaševalskega kolača zgolj in samo, če bodo dosegli zadostno gledanost. Le to pa se doseže z zanimivimi programskimi vsebinami. Pri informativnem programu je ključna nepristranskost in predstavitev obeh strani, tako da si gledalec oz. gledalka lahko sam ustvari mnenje, športni del potrebuje dobre komentatorje. Filmi in serije pa morajo biti takšni, ki jih v Sloveniji nismo videli že milijonkrat. Če Telekomu Slovenije (TS Medii) uspe omenjeno izvesti, se lahko tako Pro plus (predvsem POP TV in Kanal A) kot RTV Slovenija (SLO 1 in SLO 2) precej bojita za gledanost svojih programskih vsebin.
Za gledalce in gledalke pa to pomeni zgolj dobro, saj bo vzpostavljena precej močnejša konkurenca.
Kakšen bo na koncu rezultat pa bomo videli predvidoma že letos.