Petrol je predstavil 4 nova pogonska goriva in sicer Petrol Q Max 59, Petrol Q Max 100, Petrol Q Max Diesel in Petrol Q Max LPG.
Predvsem je zanimivo, da pri bencinskih inačicah 59 in 100, Petrol izpostavlja, da gorivo ne vsebuje svinca in žvepla ter da izpolnjuje zahteve evropskega standarda za motorne bencine EN228. To lahko razumemo nekako tako, kot da njihovo gorivo do sedaj teh treh lastnostni ni izpolnjevalo???
Petrol Q Max 95 in Petrol Q Max 100, ki sta bencina, Petrol predstavlja z naslednjimi novostmi:
*več kot 100-odstotno izboljšana čistost sesalnih ventilov (mercedes M102E in M111 testa),
*od 55 do 75 odstotkov skrajšan odpiralni čas vbrizgalnih injektorjev kot posledica čistejših površin (testi na serijskih motorjih – meritev »LTFT«),
*do 4 odstotkov nižja poraba goriva (MVEURO testni cikel),
*do 5 odstotkov manj oblog v zgorevalnem prostoru (»CEC DF 12+« test),
*skoraj popolna zaščita površin pred korozijo (ASTM D665A in D665B testa),
*občutno znižanje škodljivih spojin v izpuhu (74 odstotkov manj nezgorelih CH, 50 odstotkov manj CO in do 35 odstotkov manj NOx).
Petrol Q Max Diesel takole:
*več kot dvakrat večja čistost vbrizgalnih šob,
*13 odstotkov manj nezgorelih CH in 21 odstotkov manj trdnih delcev v izpuhu (ECE 15 testni cikel),
*občutno izboljšana korozijska zaščita površin,
*do 2,5 odstotka nižja poraba (ECE -15 test),
*popolna kompatibilnost z biogorivi.
Petrol Q Max LPG pa takole:
*znatno znižanje stroškov goriva,
*podaljšanje življenjske dobe nekaterih delov motorja,
*enostavna uporaba – avtomatsko preklapljanje med plinskim / bencinskim pogonom,
*enostavna in hitra vgradnja,
*kratek rok amortizacije – povrnitve investicije,
*povečanje dosega vožnje z enkratno polnitvijo (ob uporabi plina in bencina),
*popolnejše izgorevanje zmesi »plin–zrak« ter posledično
*občutno zmanjšanje okolju škodljivih emisij,
*tišje delovanje motorja,
*varnejši od uporabe bencina tudi v primeru hujših trkov.