Mobitel je predstavil nov oglas z naslovom Najmočnejše omrežje. Zgodba video oglasa, ki ga je naredila agencija Publicis, gre tako, da je punčka Mia v parku pozabila svojega plišastega medvedka po imenu Tedi. Očka je šel hitro v akcijo in preko telefona HTC One X (ki ga Mobitel še nima v prodaji—pride kmalu) razposlal sliko v »najmočnejše omrežje v Sloveniji«. Složnost uporabnikov Mobitela se je izkazala in Tedija so našli. Oglas pa se zaključi z besedilom »Skupaj smo najmočnejše omrežje«.
Ocenjeno zgolj po naslovu, je to direktni odgovor Mobitela (Telekom Slovenije) na oglas Simobila »Z največjim in najhitrejšim 3G omrežjem v Sloveniji«. Po ogledu oglasa ta teza nekoliko pade, a vseeno najmočnejše v tehničnem smislu pravzaprav pomeni, da so boljši od Simobila gledano celotno. Saj izraz najmočnejši za povprečnega uporabnika, tukaj pomeni najrobustnejše (beri tehnično najbolj vzdržljivo), skratka boljše od konkurence.
O tem kdo je boljši in kdo je slabši najbolje cenijo uporabniki, vsi slovenski opraterji pa so precej boljši v primerjavi s tujino. Kar v osnovi pomeni tekmovalnost na izjemno visoki ravni.
Prisrčen oglas o katerem je govora, si lahko ogledate spodaj.