DIGGIT je 1. Slovenska konferenca o digitalnem komuniciranju, ki se bo odvila v Cankarjevem domu, Ljubljana od 6. do 7. junija 2012.
Sestavljena bo iz treh delov od tega pa bosta dva dela brezplačna. Prvi del je sam konferenca z rednim programom s priznanimi govorci, ki je seveda plačljiv, drugi del je vzporedni program, ki je brezplačen. Prav tako brezplačen pa je tudi Expo del. Diggit bo tako prvič slovenskemu občintvu na domačih ponudil pristni stik s strokovnjaki digitalnega komuniciranja in to v kar številčni zasedbi. Za zamudnike je še dovolj prostora, kotizacijo si lahko zagotovijo tukaj. Seveda orgranizatorji niso pozabili niti na socialna omrežja. Tako je Diggit dostopen tudi na FB profilu in Twitterju. Pripravili pa so tudi svoj blog.
Naprej redni program. Ta se bo začel ob 9.00 in bo v sredo 6.6.2012 obsegal naslednja predavanja:
*Kako spodbuditi vaš digitalni utrip (Eleftherios Hatziioannou)
*Doba digitalnega pogona (David Pivk)
*Tehnologija in človekove pravice: Z uporabo odprte inovacije do družbenih sprememb (Owen Pringle)
*Digitalna fotografija in vizualni splet (Tomaž Puh)
*Kaj je v digitalnem svetu dovoljeno in kaj res počnemo? (Maja Bogataj Jančič)
*Philipsova pametna televizija (Robert Cloudt)
*Innovation@Google: Aktualno na Googlu (Vedran Bajer)
*Kako družbeni splet pomaga zaposlenim pri učenju, izmenjevanju informacij in hitrih rešitvah (Oskar Laufer)
*Prevojna točka digitalnih komunikacij (Jenny Zirinsky)
*Pametnejši družbeni mediji (Mark Johnson)
*Prihodnost digitalnih medijev – ali ste pripravljeni nanjo? (Gregor Waller)
*OKROGLA MIZA: Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet (Gregor Waller (Digital Age Consulting); Mark Johnson (The Economist); Leo Oblak (Infonet media); Miha Mazzini (TSmedia)
*Odličnost slovenskega digitalnega komuniciranja in poslovanja
V četrtek 7.6.2012 pa:
*Mediascope: Najnovejši trendi evropske medijske porabe (Alison Fennah)
*Kako razumeti in vključiti uporabnike družbenih medijev (Lukas Maixner)
*Družbeni internet – ali ste res »IN«? (Dragana Djermanović)
*Austrian eGovernment 3.0. – pametno, mobilno in dostopnost podatkov (Christian Rupp)
*Kako meriti učinkovitost na družbenih omrežjih? (Daniel Ackermann (iStudio & Socialnumbers); Dominic Stoecklin (Goldbach Interactive))
*Razkrivamo skrito – rangiranje kriterijev internetnih iskalnikov (Matthias Bachor)
*Tehnologija in človeški možgani (Miha Mazzini)
*Mobilizirajte svoj marketing … zdaj! (Arda Kertmelioglu)
*Kako mednarodne blagovne znamke sprejemajo dandanašnji mobilni svet (Miki Dević)
*Novi Windows 8 in Windows Phone: nove priložnosti za blagovne znamke, nova uporabniška izkušnja (Laurent Ellerbach)
*Od Groupona dalje: Evolucija in inovativnost Kolektive ter dnevnih ponudb v vzhodni Evropi (Jeffrey Treichel)
*OKROGLA MIZA: Je spletna prodaja v Sloveniji resna priložnost? (Patrick Vesel, Big Bang; Gregor Koprivnik, Licila.si; Marin Vladović, Ceneje.si; Aleš Šef, Skupina Moneta; Darko Butina, Mimovrste=))
Vzporedni program v sredo bo obsegal sledeče predavanja:
*Skrivnosti sklenjenega kroga internetnega komuniciranja (Matjaž Butara (iPROM))
*Integrirano digitalno komuniciranje (Primer: “Janko N”) (Igor Gajster (Tsmedia))
*Postavitev okvira za merjenje aktivnosti digitalnega marketinga (Duška Mervar (Renderspace))
*Vse, kar ste si želeli vedeti o iskalnem marketingu, pa si niste upali vprašati (Andraž Šegš (Tsmedia))
*Naslednja vroča stvar v spletnem oglaševanju (Daniel Alman in Vanja Bajc (Burt, Švedska))
*Radio v mobilnem svetu danes in v prihodnosti – dodatno predavanje (Sašo Papp)
*Uporaba novih medijev v poslovne namene (BuyITC)
V četrtek pa
*Brandbutlers: nov koncept znamčenja in vloga digitalnih komunikacijski kanalov in platform (Andraž Štalec (Red Orbit))
*Zakonitosti kreativne zasnove v digitalnem svetu (Živa Jalovec (Alivea))
*Ujemite svoje bralce: kako pripraviti vsebine za spletne medije (Nenad Senić (Disput/Content Marketing Institute))
*Družbena omrežja in neanonimni potrošniki (Miha Rejc (24ur))
*Brez česa ne more piarovec 21. stoletja (Petra Slanič)
*Predstavitev inovativnega raziskovalnega orodja Idejnica (Dr. Marko Divjak)
Razstavljalni EXPO del, ki bo prav tako del DIGGIT-a bo predstavil kar nekaj blagovnih znamk in njihovih produktov. Seveda je ta del tako kot spremljevalni program odprt za vse, ki bi radi pokukali v svez tehnologije. Med razstavljalci bo tako moč najti:
*Adriatic Slovenica d.d.
*WIZ
*RTV Slovenija
*LTFE – Fakulteta za elektrotehniko
*BuyITC d.o.o.
*Avtenta.now
*Elan d.o.o.
*M:Medij
*Založba Pasadena
*Lukvel, d.o.o.
*LG Mobile
*Telprom
*Nokia
*Tovarna idej
*Hotpoint polnilec
*Kiberpipa
*Philips / TP Vision
*Mimovrste
*Optika Clarus
*Radio Center
*BigDeal
*Karnion
*Nikon
*Črna luknja
*FitMan
*Sinaksis
*Media Display