Tušmobil je kot tretji mobilni operater po velikosti v maju 2012 presegel številko 230.000 uporabnikov. Kljub temu, da je slovenski mobilni trg že precej zasičen so konec lanskega leta dosegli 10% tržni delež. Trenutno pokrivanje s 510 baznimi postajami pa je 98.10% prebivalstva. Kar je najmanjše število baznih postaj, ki pokrivajo takšno površino. To ima seveda svojo ceno, saj so posledično bazne centrale precej bolj obremenjene. V prvih štirih mesecih letošnjega leta so dodali 27 novih baznih postaj, kar pomeni, da še vedno delajo na svojem omrežju, kar je tako za obstoječe kot nove uporabnike spodbudna novica.
Precej dvoumno pa si lahko razlagamo tezo zapisano v njihovem PR sporočilu »Naše omrežje smo nadgradili z najsodobnejšo tehnologijo 3G+. Porok zadovoljstva naših uporabnikov je tudi njihovo število na bazno postajo, ki je pri nas najnižje med vsemi ponudniki na trgu. To zagotavlja visoko stopnjo kakovosti in hitrosti storitev.«
Kako bi se stanje spremenilo ob naglem povečanju uporabnikov bi bilo zanimivo videti. Vsekakor pa je konkurenca ki jo imamo na slovenskem trgu precej dobra predvsem v zadnjem času.