Samsung je v ZDA pred splavitvijo splavil reklamno kampanjo z naslovom »It doesn’t take a genius«. Tukaj je Samsung ubral dvojno besedno igro. Genij kot oseba in Apple Genius, ki je Applov ekspert zaposlen v njihovi trgovini.
Boj med Samsung Galaxy S III in prihajajočim Apple iPhone 5 poskušajo na preprost način pojasniti s tabelnim prikazom v katerem naj bi S III preprosto blestel. Nekaj »dodatnega« besedila pri S III je resnična prednost, veliko pa je programske opreme. Ker imajo vsake oči svojega malarja ,je zagovarjanje kateri od obeh telefonov je boljši brezizhoden položaj. Appple se na žalost pri iPhone 5 ne more pohvaliti s presežkom tehnike, saj mu npr. že takoj v štartu manjka NFC. O tem, da še vedno nočejo iti na poenoten standard microUSB pa je druga debata. Vse, kar so napisali je res, a bi pri iPhone 5 lahko dopisali še kaj, a potem ne bi več dosegli učinka, ki je da ti že na prvi pogled pade v oči, da je “Galaxy S III boljši”.
Kakršnokoli oglaševanje pri Apple in Samsung (tudi Android) fanih ne zaleže, saj so fokusirani zgolj v hvaljenje svojega priljubljenega produkta. Tisti, ki v katero od prej omenjenih skupin ne sodijo pa so lahko precej dovzetni za takšno oglaševanje.
p.s. Oba telefona pa sta top v svojem segmentu.