iQpon (beri ikupon) (Marko Zalokar in Dejan Davidovič) je prvi produkt, ki si je v oddaji Dober posel, slovenski različici Dragons’ Den pridobil investicijo (3. oddaja Dober posel na Planet TV (zdravilne gobe, nosilec za prevoz koles, Happy Drive, iQpon / ikupon in prenosni pogrinjek)). Začetna ponudba je bila 15% nove družbe za 60.000€. Ta ocena se je vsem investitorjem zdela napačna in začela so se pogajanja. Najbolj vzrajen je bil Branko Drobnak, ki je na koncu za 60.000€ investicije zahteval 30% družbe. Dober posel je bil sklenjen.
Marko Zalokar je produkt iQpon, ki je kar nekaj časa obratuje predstavil, a ko je v predstavitev stopil Dejan Davidovič je pogovor oživel. Mobilno aplikacjo iQupon so razvili z nekoliko drugačnim pogledom na skupinsko nakupovanje. V enem letu sta z iQponom prisotna na treh trgih (Slovenija, Hrvaška in Srbija). Aplikacija trenutno omogoča tri različne načine “komuniciranja” z uporabniki (Click-to-call, spremljanje ponudb preko spletnih nakupov in neposreden popust preko QR/ črtne kode).
v enem letu je iQpon pridobil cca 50.000 uproabnikov od tega 10.000 v Sloveniji, 35.000 na Hrvaškem in 5.000 v Srbiji. S franšizo pa bi se radi razširili v srednjo Evropo. Ponudnik mora za to, da je s svojo ponudbo prisoten v aplikaciji plačati od 180€ do 900€ na mesec. Trenutno imajo 20 aktivnih ponudnikov. Razvoj same aplikacije pa poteka na Hrvaškem.
Trenutni mesečni stroški v Sloveniji so 6.000€, na Hrvaškem 5.000€, podatka za Srbijo pa zaradi tega, ker gre za franšizo nista podala, saj le ta deluje neodvisno. V Sloveniji so zaposleni štirje, na Hrvaškem pa trije. Kar pa se tiče prhodkov. V Sloveniji so od 3.000 do 4.000€ na mesec.
Branko Drobnak, ki je investiral je tako postal 30% lastnik novega podjetja, ki bo lastnik obstoječega in tudi franšize. Pravzaprav pa sta Marko Zalokar in Dejan Davidovič prišla po investicijo za novo aplikacijo, ki bo imela tudi nov koncept. Nova iQpon aplikacija bo omogočala plačevanje ponudnika na dejansko konverzijo (dejansko izkoriščen kupon na prodajnem mestu). Drobnnak je ob tem dejstvu povedal “Risky silno”.
Dejan Davidovič je na provokacijo Daniele Bervar o 50% popustih odgovoril, da pri skupinskem nakupovanju nakupujemo predvsem stvari, ki jih ne potrebujemo. Z iQuponom pa ni potrebno ničesar rezervirati, plačati ali pa čakati, da se ponudba “obdrži”. To je po njegovem mnenju tudi glavna diferenciacija.
Za razvoj nove iQpon aplikacije bodo potrebovali 4 mesece.
iQpon je bil tako prvi produkt, ki je priteknil nekaj več pozornosti med investitorji, čisto na koncu pa tudi pogajanja z Brankom Drobnakom. Koncept je zanimiv, uporabnik lahko izbira med ponudbami za katere se mu/ji ni potrebno obvezati s plačilom. Tako lahko npr 10% popust na produkt v BigBang-u koristi, ko pride v trgovino, drugače pa zanj ni obveze. Stvar ima potencial, a bo potrebovala precej več ponudnikov, da bodo ljudje dnevno preverjali ponudbe, ki so na voljo.
Drugače pa obema čestitke za pridobljeno investicijo in veliko uspehov še naprej.