5. oddaja Dober posel na Planet TV je prinesla novih 6 idej, ki so pri zmajih (Dober posel (Dragons’ Den)-meceni/zmaji bodo Branko Drobnak, Borut Rismal, Daniela Bervar, Jure Mikuž in Matjaž Krč na Planet TV) iskale investicijo.
1. Kot prvi se je predstavil Črt Čuček (arhitekt) z mobilnimi bivalnimi enotami (tenderhouse). Za svoj projekt je zahteval 500.000€ za 25% družbe. Sam projekt je v fazi koncepta šlo pa naj bi za odgovor počitniškim prikolicam.
–Odstopili so vsi investitorji.
2. Erik Horvatinovič (avtomehanik) je za svoje izdelke iz karbonskih / ogljikovih vlaken zahteval 50.000€ in ponujal 25% družbe. Ker trenutna naročila presegajo njegove zmogljivosti bi investicijo usmeril v nakup večje peči, kar bi pomenilo večjo kapaciteto in hkrati tudi izdelavo večjih kosov. Ima ekipo, ki pa je ne upa zaposliti. Prednost izdelka je predvsem lahkost v primerjavi z železom ali aluminijem, njegova prednost pa kvaliteta in 15-letno znanje iz tega področja. Marža, ki jo dosega je 50%, v lanskem letu je imel 70.000€ prometa, letos pa že 75.000€. Za naslednje leto je plan 500.000€.
–Odstopili so vsi investitorji.
3. Maksimiljan Donko se je predstavil kot tretji in za svoj projekt eliminator polžev zahteval 15.000€. Ponudil pa je 20% delež v družbi. Gre za palico, ki polža ubije. Njegova ocena je, da bi v prvem letu prodal 20.000 palic.
–Odstopili so vsi investitorji.
4. Marko Kotnik se je predstavil s projektom za lost & found poimenovanem RewardHero (Reward Hero). Za že delujoč projekt je zahteval 100.000€ in ponujal 25% družbe. Sam sistem deluje na podlagi ID številke, ki jo daš na svoj predmet. Ko je predmet izgubljen pa si v milost in nemilosti nekoga, ki predmet najde, saj se mora ta aktivno odzvati in številko vpisati na spletno stran. Ponudbo bi iz Slovenije rad iz Slovenije širil na Japonsko, Avstrijo, Italijo, Rusijo….
Sama nalepka je vredna 1.8€ in omogoča 50 centov dobička.
–Odstopili so vsi investitorji.
5. Matej Košir se je predstavil s projektom lesen otroški stol Froc. Zanj je zahteval 50.000€ in ponujal 15% družbe. Stol je narejen z oblikovalskim studiem in je namenjen otrokom od 6 do 12 mesecev. Nastavljiv je po višini in »raste z otrokom«. Matej ocenjuje, da bo v 3-5 letih imel 1% tržni delež pri otroških stolih. Prodajna cena stola je cca 200€, kar pomeni da je dražji od konkurence. V petem poslovnem letu načrtuje prodajo 18.000 stolov. Prihodki so potem 3.5 mio € in dobiček 0.5€. Investicijo pa bi porabili za marketing.
–Odstopili so vsi investitorji.
6. Jeromel Darko je bil zadnji. Za svoj števec za prikaz športnih rezultatov je zahteval 40.000€ in ponujal 20% družbe. Števec bi se lahko uporabljalo za različne športe in glede na to, da je v Sloveniji 3300 športnih društev je potenciala veliko. Predvidena cena pa 60€. Poslovnega načrta nima.
–Odstopili so vsi investitorji.