6. oddaja Dober Posel na Planet TV prinaša 6 novih idej za investicijo. Ali bo kdo izmed Dragonov (Dober posel (Dragons’ Den)-meceni/zmaji bodo Branko Drobnak, Borut Rismal, Daniela Bervar, Jure Mikuž in Matjaž Krč na Planet TV) investiral v zasteklitveni sistem, spletno igrico »Podjetje«, butik kave, spletni iskalnik »2busy2search«, fontane ali pa osebno asistenco bomo še videli. Do sedaj je bila uspešna zgolj ena ideja.
1. Se je predstavil Alksander Grum, ki je za svoj zasteklitveni sistem brez motečih sten želel 290.000€. Deleža družbe, ki bi ga ponudil pa ni povedal. Investicijo bi namenil za marketing (170.000€) in za izdelavo oken (120.000€). Sistem je namenjen zasteklitvi teras in balkonov z avtomatskim odpiranjem in zapiranjem. Vgradil je že 30 oken, cena okna z vgradnjo pa 2.600€. Prav tako je dobil zlato medaljo na sejmu v Švici.
–Od investicije so odstopili vsi investitorji.
2. Alfred Vešligaj se je predstavil s spletno igrico »Podjetje«. Zanjo je zahteval 40.000€ investicije, ponujal pa 40% družbe. Gre za spletno igrico, s katero se igralci igrajo podjetje. Sam scenarij bi bil takšen, da mlad podjetnik dobi investicijo, nato mora začeti z razvijanjem družbe, dodaja nove kadre, dobi konkurenco… Ciljna publika bi bila precej široka, samo igranje pa možno tudi na Facebooku. Ker igrica še ne obstaja bi bila investicija prvotno namenjena razvoju, nato pa tudi marketingu. Prihodki bi se ustvarjali od prodaje oglasnega prostora, sama igrica pa bi bila brezplačna z možnostjo doplačila za dodatke. Njegov načrt je v 5-ih letih od 0,9 do 2.5mio $ prihodkov, sam dobiček pa odvisen od reinvestiranja.
–Od investicije so odstopili vsi investitorji.
3. kot tretja se je predstavila Katja Turk Escobar s pražarno in butikom kave iz Vrhnike. Za svoj projekt je zahtevala 50.000€ in ponujala 15% delež v družbi. Pražarnica in butik kave Vrhnika je odprta 3 mesece in v tem času je ustvarila 2.000€ prodaje. Samo investicijo vi porabili za prostor z opremo, otvoritveni dogodek. V naslednjih letih pa več denarja namenili oglaševanju in razvoju blagovne znamke. Kot je povedala Katja je kava najboljša 14 dni oz. max 3 tedne po praženju. Tako je prišla tudi do slogana »Življenje je prekratko, da bi pili slabo kavo«.
Planirana prodaja je od 3 do 5 ton na leto, kar je 80 do 100.000€ prometa. Cena kave pa 2.5€ za 100g in več. Cena ene skodelice espressa pa 1.5€. Kava se trenutno prodaja v spletni trgovini http://skodelicakave.kupikupi.si/ .
–Od investicije so odstopili vsi investitorji, čeprav je bilo kar nekaj zanimanja.
4. Jure Bricman je za svoj iskalnik nove generacije poimenovan »2busy2search«, zahteval 200.000€ in ponujal 20% družbe. Njegova ideja sloni na tem, da podjetniki potrebujejo drugačen iskalnik in da časa za iskanje nimajo. Trenutno je stvar še v ideji, koncepta in programske kode pa še nima.
–Od investicije so odstopili vsi investitorji.
5. Predzadnja sta se predstavila Katarina in Simon Kostanjšek s projektom izdelovanja fontan (Fontane Kostanjšek). Zanj sta zahtevala 30.000€, ponujala pa 20% družbe. Na teden lahko naredita 8 fontan, na leto cca 300. Ena ene od 300€ do 800+€, letno pa dobička cca 50.000€. Fontane izdelujeta ročno, osnova je stiropor, samo obliko pa izdelata sama.
–Od investicije so odstopili vsi investitorji.
6. Darko Kendič je za svoje novoustanovljeno družbo za osebno asistenco zahteval 48.000€ in ponujal 10% družbe. Kartico za asisteno ima že cca 100.000 uporabnikov, mesečno imajo za cca 11.000€ prihodkov. Asisteno se zagotavlja preko brezplačne telefonske številke, ki deluje 24-ur na dan. Prav tako je tudi asistenca zagotovljena 24-ur na dan. Asistenca kot takšna že obratuje, sedaj želijo spremeniti poslovni model. Ciljna skupina nad 64 let.
–Od investicije so odstopili vsi investitorji.
Tudi v tokratni oddaji ni bilo investicij, pa čeprav so bili pri kavi zelo zelo blizu.