Simobil sedaj omogoča vpogled v stanje del in nadgradenj na omrežju, saj je tudi to včasih razlog za nedelovanje omrežja. Portal je razdeljen na tri različne sklope in sicer Trenutna dela, Zaključena dela in Napovedane nadgradnje.
Stvar je vsekakor pohvalna in bi jo lahko uporabili tudi drugi operaterji. Morda pa ne bi škodil nekoliko bolj real time vpogled v stanje omrežja. Lahko pa je to tudi ideja za kakšnega nadobudneža, ki bi pripravil aplikacijo za vse operaterje in glede na poročila uporabnikov javljal napake v omrežju. !!Čudno, da se tega do sedaj še ni spomnil nihče.!!
Ker mobilni operaterji se najbolj bojijo tega, da bi se jim zaradi obvestila o statusu omrežja in njegovem nedelovanju vsul plaz reklamacij. Samo kot kaže nikomur ni jasno, da je potrebno za uspešno reklamacijo imeti neprekinjeno nedelovanje 48ur, kar sta dva polna dneva (tako določajo splošni pogoji poslovanja). To pa pomeni kar precej časa. Tako, da je ta bojazen operaterjev pretirana in bi live sporočanje o stanju najverjetneje prinesla več pozitivnih sinergij, saj bi uporabniki videli, koliko je napak in da se te odpravljajo.