Simobil je svojim uporabnikom in uporabnicam omogočil preprost način javljanja napak v omrežju. Odločitev Simobila, da odpre takšen portal je glede na količino negativnih odzivov na nedelovanje omrežja odlična odločitev.
S preprostim vprašalnikom je Simobil odpravil problem pri komunikaciji, ki se praviloma vedno zgodi, saj uporabniki ne pošljejo relevantnih podatkov, ampak bentijo da nič ne dela. Tako poleg telefonske številke uporabnike prosijo še za lokacijo, datum in uro težave ter Opis okvare. V »Opis okvare« je na voljo:
*Klic se prekine med pogovorom
*Klic se ne vzpostavi
*Klic se vzpostavi, a sogovornika ne slišim
*Imam signal, a sem nedosegljiv
*Nimam signala
*SMS pride z zamudo
*MMS pride z zamudo
*Prenos podatkov je počasen ali nedostopen
*Nič od tega (tukaj je nato na voljo okno za opis)
Simobil bi to storitev lahko nekoliko bolj promoviral, saj bi s tem razbremenil socialna omrežja, ki se trenutno praviloma uporabljajo za javljanje težav.