House of Cards je TV serija, ki je Netflix-ov lasten eksperiment. Netflix, ki je ameriški ponudnik videa na zahtevo (VOD), je v prvo sezono serije House of Cards, ki obsega 13 epizod, vložil 100 milijonov $ in glede na odzive kritikov so bili učinkovito porabljeni.
Za razliko od klasičnih serij, ki se predvajajo po televiziji se je Netflix odločil za nekoliko drugačen pristop. Vseh 13 epizod je namreč bilo na voljo 1.2.2013. Iz Netflixa niso sporočili, kakšen odziv je serija imela so pa zato nekaj podatkov izdali pri Procera Networks, ki skrbi za monitoring spletnega prometa.
Podatke so lahko izdali, saj jim je uspelo ločiti Netflix-ovo serijo House of Cards od ostalega prometa. Tako si je pri enem od ameriških operaterjev 11% Netflix-ovih uporabnikov ogledalo vsaj eno epizodo. Pri enem od operaterjev si je vseh 13 epizod v soboto 2.2.2013 ogledalo 0.5% vseh Netflix-ovih uporabnikov.
To pomeni, da si je kar nekaj uporabnikov v enem zamahu ogledali vseh 13 50 minutnih epizod, kar znese 650 minut oz. več kot 10 ur. Vprašanje, ki se odpira je ali bo serija imela dolgoročni učinek. Torej ali si jo bodo ljudje ogledali še enkrat ter ali bo pripeljala nove uporabnike.
Ali bo zgodba o korupciji in spletkah v ameriški politiki imela nadaljevanje pri Netflix-u še niso potrdili. Je pa zagotovo House of Cards zelo zanimiva serija. Kratek predstavitveni video si lahko ogledate spodaj.
https://www.youtube.com/watch?v=ULwUzF1q5w4