Serija House Of Cards, ki je Netflix-ov poskus uspeti s TV serijo in glede na popularnost jim to več kot kaže uspeva (House of Cards, Netflix-ov eksperiment snemanja lastne serije se je kot kaže izplačal). Ker pa je Netflix za prvo sezono porabil 100 mio $ se postavlja vprašanje od kot jim denar, saj za razliko od HBO-ja ki je v lasti Time Warner-ja, oni toliko denarja nimajo. Odgovor je preprost in v angleščini se mu reče Product placement oz. plačana umestitev produktov v video. Je že res, da je ta prisotna tudi v drugih serijah, a ni tako očitna. Tukaj pa so se potrudili, da hočeš nočeš opaziš te produkte. Koliko finančnih sredstev so na ta račun pridobili ni jasno.
Pa začnimo pri telefonih. Tako večinski delež prevzemajo beli in črni Apple iPhoni, nekaj majčkenega pa tudi BlackBerry-ji. Je že res, da so Američani nori na iPhone, a to da ni niti enega Androida je že nekoliko smešno. V telefonski del sicer sodi tudi odlična zamisel glede SMS-ov, ki se prikazujejo na zaslonu in tako gledalci in gledalke lahko vidijo kako poteka komunikacija med osebami.
Se pa znamka Apple ne ustavi zgolj pri telefonih ampak je je polno skozi celo serijo in to v vseh možnih kombinacijah. Tukaj so iPadi, iMaci, Macbooki in tako naprej.
Nato pride na vrsto Sony. Precej zanimiv je dialog glede PS Vita, ki gre takole “I gotta get me one of those for the car.” Seveda se na PS3 vmesnik, ki je projiciran na platno ne sme pozabiti.
Na koncu še izrazita uporaba fotoaparata Canon vključno s pogledom skozi objektiv je že nekoliko preveč. Niso pa pozabili niti na Canon tiskalnik, ki je slike narejene s prej omenjenim fotoaparatom razvil.