Nivea z letom 2013 uvaja nov dizajn na embalažah svojih produktov. S to prenovo bo v ospredje prišel okrogel, moder in pločevinast lonček Nivea, ki je od leta 1925 del družine Beiersdorf.
Legendarni Nivea lonček se odraža v logotipu, v zaobljenih konturah nove embalaže in v modri in beli barvi nove podobe. Okrogli pokrovček, nagnjen naprej in okrašen z logotipom znamke Nivea. Pokrovček tako vizualno spominja na lonček, ki ga pravzaprav poznamo vsi in je najbolj prepoznavni del znamke Nivea. Hkrati pa nova oblika olajša iskanje njihovih izdelkov na prodajnih policah.
Yves Béhar, ki je bil odgovoren za nov dizajn je povedal, da: »Novi dizajn Nivea odraža vsestranskost in nagovarja ljudi po vsem svetu, ne glede na njihovo starost, spol, raso ali tip kože. Je čist, pregleden in poudarja strokovno znanje o negi kože s človeškim in čustvenim pridihom.«