Gledanost TV programov v Sloveniji za obdobje Q1 2013, ki je trajalo od 1.1.2013 do 31.3.2013 že kaže manjše premike v navadi gledalcev in gledalk. Tako se je večina ljudi odločila zmanjšati gledanost programov s katerimi upravlja CME, to pa so POP TV, Kanal A in POP NON STOP (sedaj KINO, BRIO in OTO). Dvig gledanosti pa sta doživela dva novinca Planet TV in TV3 Medias pa tudi Slovenija 2, a ta predvsem zaradi zimskih športov.
Družba CME je tako iz Q4 2012, ko je držala 51.8% (40.3%) delež gledalcev tega krepko zmanjšala in sicer na 45.8% (35.6%). Bomo videli kako bo v Q2 2013, ko se bodo tepli ratingi kar nekaj resničnostnih šovov, ki se v tem obdobju predvajajo v Sloveniji.
Sedaj pa še nekaj surove statistike za Q1 2013
Gledanost programa POP TV je iz 37.7% v Q4 2012 padla na 32.1% (-5.6) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 26.0% na 22.4% (-3.6) v celodnevni gledanosti.
Gledanost programa Kanal A je iz 12.5% v Q4 2012 zrastla na 12.6% (+0.1) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 11.7% na 11.6% (-0.1) v celodnevni gledanosti.
Gledanost programa POP NON STOP je iz 1.7% v Q4 2012 padla na 1.1% (-0.6) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 2.7% na 1.6% (-1.1) v celodnevni gledanosti.
Gledanost programa SLO 1 je iz 12.9% v Q4 2012 zrastla na 14.2% (+1.3) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 11.6% na 11.1% (-0.5) v celodnevni gledanosti.
Gledanost programa SLO 2 je iz 4.3% v Q4 2012 zrastla na 5.0% (+0.7) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 5.6% na 10.7% (+5.1) v celodnevni gledanosti.
Gledanost programa SLO 3 je iz 0.7% v Q4 2012 zrastla na 2.1% (+1.4) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 1.0% na 0.9% (-0.1) v celodnevni gledanosti.
Gledanost programa Planet TV je iz 2.6% v Q4 2012 zrastla na 3.7% (+1.1) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 2.7% na 4.0% (+1.3) v celodnevni gledanosti.
Gledanost programa TV3 Medias je iz 1.8% v Q4 2012 zrastla na 2.2% (+0.4) v prime timu (19.00 do 23.00) oz. iz 2.1% na 2.5% (+0.4) v celodnevni gledanosti.
p.s. Vsi podatki so za starostno skupino 18-49 let.
Vir slike: cetv-net.com