Omrežje GSM-R na slovenskih železnicah bo gradil konzorcij Kapsch Carriercom, Iskratel in GH Holding. Izgradnja 117 milijonov € vrednega omrežja, ki je izključno namenjeno delovanju železnic bo potrebno zgraditi do konca leta 2015. GSM-R omrežje bo vzpostavljeno na 1200 km in bo poleg radijskih naprav obsegalo tudi gradnjo potrebnih kabelskih tras in vse potrebne kabelske povezave. Zgrajenih bo več kot 250 baznih postaj, nabavljene bodo tudi mobilne radijske naprave za operativno osebje in vzdrževalna vozila. Kapsch Carriercom bo omrežje gradil na tehnologiji 3GPP Release 4.
Na žalost izgradnja GSM-R omrežja, ki bo pokrivalo celotno železniško omrežje za povprečnega uporabnika mobilne telefonije ne pomeni čisto nič. Na žalost razpisa ni dobil konzorcij v katerem je sodeloval Telekom Slovenije. Telekom Slovenije je namreč obljubil, da če bodo izbrani bodo poleg GSM-R omrežja, celotno železniško traso pokriti tudi z GSM signalom (t.j. tistim namenjenim potrošnikom). Pa iz tega ne bo nič. In nauk zgodbe. Ni najceneje tisto, kar piše na papirju, ampak to kar na koncu dobiš. Slovenske železnice bi z mobilnim signalom pridobile predvsem na udobju uporabnika, saj se na žalost s hitrostjo vlakov ne morejo ravno hvaliti. Tako pač je.