Gledanosti TV programov v Sloveniji za Q3 2013 ni, saj CME v poročilu za Q3 2013 tega ni zapisal. Zato so podatki za tržne deleže na voljo zgolj za Q2 2013.
V Q2 2013 je imel največji povprečni, 47% tržni delež CME Group, ki združuje programe POP TV, Kanal A, Brio, Kino in Oto. S 17% sledi RTV Group, s 7% pa Planet TV. 29% si delijo ostale televizije. V primerjavi s Q2 2012 je največ pridobil Planet TV. CME je izgubil 4 odstotne točke, RTV jih je izgubil 5, ostali programi pa so pridobili 2 odstotni točki.
CME iz četrtletja v četrtletje pada, Planet TV pa pridobiva. Vprašanje je samo, kje se bo to razporejanje trga ustavilo. Zanimivo je sicer tudi, da televizije kategorizirane kot ostalo pobirajo okoli 30%. Ker so tuji igralci, kot so FOX, Universal in HBO nekoliko bolj konkretno pristopili na slovenski trg, bi se ta delež v prihodnje lahko tudi nekoliko dvignil.
Vr: AGB Nielsen Media Research in CME poročilo za Q2 2013