GURS je vsem lastnikom nepremičnin omogočil spletno naročanje za obisk pri njih. Samo naročanje za obisk pri Geodetski upravi Republike Slovenije poteka preko spletnega mesta »Spreminjanje podatkov registra nepremičnin«.
Še preden pa se sploh podamo na pot proti GURS-u je potrebno ugotoviti ali je ta podatek, ki ga želimo urediti sploh v pristojnosti GURS-a (Nepremičninski davek –urejanje podatkov o nepremičnini (stalno prebivališče, osebna služnost, etažna lastnina …)).
Za vpis v aplikacijo potrebujemo dva podatka. Eden je EMŠO številka, drugi pa Koda za spreminjanje podatkov o nepremičnini, ki je navedena na Informativnem izračunu davka na nepremičnine.
Po vpisu se odpre stran z več zavihki. S klikom na Nepremičnine se odpre seznam nepremičnin. Za pogled podatkov posamezne je potrebno klikniti gumb »Prikaži«. Nato lahko vnesemo spremembe na nepremičnini. Za potrditev sprememb kliknemo »Shrani vnesene spremembe«.
Spletna rezervacija termina na GURS-u poteka tako, da v koloni »Za rezervacijo?« obkljukamo sestavine nepremičnine (parcela, del stavbe) za katere želimo spreminjati podatke in izberemo gumb »Naroči«, ki se nahaja na vrhu seznama.
Nato se odpre novo okno na kateri lahko izberemo lokacijo geodetske pisarne in vnesemo elektronski naslov, v koledarju pa se izpišejo prosti termini. Po uspešni rezervaciji 30 minutnega termina GURS pošlje potrditev na elektronski naslov, ki je bil prehodno vnesen.
Naročilo na termin pri GURS-u za spreminjanje podatkov v registru nepremičnin v eni izmed geodetskih uprav ali pisarn, se je možno naročiti tudi preko brezplačne GURS-ove telefonske številke 080 22 15 (od ponedeljka do četrtka od 7.30 do 15.30 in ob petkih od 7.30 do 14.30). Na voljo je 10 operaterjev.