AKOS letnega poročila za leto 2013 še ni izdal, tako podatki za preteklo leto niso znani, jih pa imamo za leto 2012. AKOS je v letu 2012 prejel 644 zahtev za rešitev spora z operaterji. Od tega jih je na Tušmobil odpadlo 33%, Telekom Slovenije 26%, tretji je T-2 z 19%, četrti pa Simobil z 18%.
Na novinarski konferenci ob podpisu Kodeksa o nadomestilih za nedelovanje ali slabo delovanje storitev (Nadomestilo za nedelovanje ali slabo delovanje mobilne telefonije, interneta, televizije… sedaj pokrito s kodeksom. A res???) je direktor AKOS-a Franc Dolenc povedal, da je vseh sporov okoli 700 in da jih 60% rešijo sporazumno s pomočjo mediacije. 10% primerov pa se nanaša na nedelovanje ali slabše delovanje storitev. Poleg tega je poudaril, da je operater z manjšim številom uporabnikov toliko bolj problematičen primer. Predstavnik Tušmobila je v svoj bran povedal, da je pritožb z vsako nadgradnjo njihove opreme manj.
Ker pa je AKOM-ov postopek pravzaprav neke vrste drugostopenjski postopek je podatek koliko primerov se reši že pri operaterjih še bolj zanimiv. Predstavniki operaterjev prisotni na novinarski so se odgovoru nekoliko izognili. Pri Telekomu Slovenije in Simobilu so poudarili, da je teh primerov zelo malo in da skrbijo za čim višjo kakovost delovanja. Zgolj predstavnica Telemacha, Ditka Maučec je podala številko primerov pritožb zaradi nedelovanja ali slabega delovanja omrežja. Letno naj bi šlo za okoli 10 primerov.