Nagrajenci SOF 2014 so postali tisti, ki so v letu 2013 pokazali največ kreativnosti, iznajdljivosti in so na tak ali drugačen način stopili iz povprečja. Pristop je agencija leta 2013, Orto pa znamka leta 2013. Že včeraj pa sta družba Simobil postala oglaševalec leta, oglaševalska osebnost pa Matevž Medja.
Orto je blagovna znamka leta že tretje leto zapored.
Kot so zapisali v utemeljitvi si je Simobil nagrado za oglaševalca leta 2013 priboril z inovativnim, hrabrim, presenetljivim, odločnim in brezkompromisnim delom. V lanskem letu so izjemno uspešno nagovarjali svoje ciljno občinstvo. Ortovce so tako na vedno nov in presenetljiv način nagovorili, z lansiranjem različnih mobilnih aplikacij, pozivu k solidarnosti na Žuru z razlogom in aktivnim nagovarjanjem Živi po svoje v najrazličnejših pojavnostih.
Nagrado za oglaševalsko osebnost je prejel Matevž Medja, ki je direktor in partner družbe Gigodesign. Na področju oblikovanja je aktiven že več kot dve desetletji, leta 2000 pa je s partnerji ustanovil oblikovalsko agencijo Gigodesign. Kot kreativni direktor za grafično oblikovanje vodi ekipo, ki je za svoje projekte prejela številna domača in mednarodna priznanja, osebno pa je bil za svoje delo nagrajen z nagrado Prešernovega sklada. Zadnje leto je zaznamoval z ustanovitvijo pospeševalnika Design Forward – projekta, ki mladim podjetjem z interdisciplinarno podporo pomaga pri razvoju in lansiranju izdelkov na trg. Matevž Medja po načelu »lead by example« z lastnim zgledom ustvarja pogoje za povečevanje vrednosti podjetij in pri tem poudarja vlogo in pomen tržno-komunikacijske stroke ter jo tako postavlja na mesto, ki ji nedvomno pripada. So zapisali v obrazložitvi nagrade.