Uporaba elektronskih naprav med vzletom in pristankom od druge polovice lanskega leta realnost. Prvi letalski družbi, ki sta dovolili »gate-to-gate« uporabo prenosnih elektronskih naprav (Portable Electronic Devices (PEDs)) sta Delta in JetBlue. Sledile so tudi truge letalske družbe American Airlines, US Airways in United Airlines. V Evropi je uporabo naprav med vzletom in pristankom dovolila Lufthansa na vseh Airbus letalih in na le enem tipu letala Boeing.
Uporaba elektronskih naprav na letih Adrie Airways pa je še vedno omejena. Iz družbe so že konec lanskega leta za več različnih medijev povedali, da poteka prvi del procesa , t.j. v fazi ocenjevanja tehnične kompatibilnosti letal glede na nove EASA smernice. Pravila zagotavljanja varnosti v zvezi z uporabo osebnih elektronskih naprav na letalih Adrie Airways do zaključka postopka ostajajo nespremenjena. Torej stvar že 4 mesece stoji pri miru.
Zakaj?
Razlog za to pa tiči v odločitvi, da hoče Adrie Airways hkrati uvesti možnost »gate-to-gate« uporabe prenosnih elektronskih naprav tako na letalih Airbus kot Bombardier. Pri Airbusu problemov ni, Bombardier pa še ni izdal nobenih potrdil o tehnični kompatibilnosti njihovih letal. Tako Adrie Airways čaka kanadskega proizvajalca, da dovoli takšno uporabo naprav. Adria Airways bo v floto vključila še dve dodatni letali CRJ900 NextGen () ali to pomeni pospešitev izdaje potrdil s strani Bombardierja ni znano. Vsekakor pa bo na prosto uporabo elektronskih naprav v načinu letenja pri Adrii Airways potrebno še počakati.
Kaj pa Wi-Fi in 3G/4G internet pri Adrii Airways?
Tukaj je bil odgovor iz Adrie kratek in jedrnat »Tega ne nameravamo ponuditi.« Odločitev, da ne ponudijo interneta na letalu je precej logična, saj je ta storitev upravičena na dolgih in srednje dolgih letih. Teh pa Adria skoraj nima.