Simobil je soboto 26.4. in nedeljo 27.4.2014 imel težave z omrežjem (Simobil ima težave z omrežjem- 26.4.2014 – klici ne delajo / omrežje ni dostopno / No service). Iz Simobila so sporočili, da je med nadgradnjo jedrnega dela omrežja prišlo do nepredvidenih težav s programsko opremo, ki pa niso vplivale na vse uporabnike, prav tako se niso dogajale samo na določenem geografskem področju. In pri tem bi lahko tudi ostalo.
Pa ni. Simobil se je odločil, da bo vsem, ki so 26. in 27.4.2014 imeli težave z njihovim omrežjem povrnil 15% mesečne naročnine (ne celotnega zneska računa 🙂 ). Vse kar je potrebno je, da na info@simobil.si pošljete elektronsko pošto s pritožbo o delovanju njihovega omrežja.
Gre za izredno lepo in predvsem zelo redko gesto kateregakoli ponudnika storitev v Sloveniji. K takšnemu ravnanju ga nebi zavezoval niti TEKON (Nadomestilo za nedelovanje ali slabo delovanje mobilne telefonije, interneta, televizije… sedaj pokrito s kodeksom. A res???), ki bo začel veljati 20.6.2014. Če bi uporabniki želeli uveljavljati nedelovanje po TEKON-u, bi bilo napako najprej potrebno prijaviti in nato bi nedelovanje moralo trajati vsaj 14 ure. Skratka Kodeks takšnega početja sploh ne predvideva.
Simobilova gesta bo morda spodbuda tudi za druge ponudnike storitve, ko se bodo ti zašli v podobnem položaju.