YouTube se je odločil slediti Netflixovi novosti glede obveščanja svojih uporabnikov, da je za slabo delovanje storitve kriv ponudnik internetnih storitev. YouTube je že pred časom predstavil Google Video Quality Report, najprej v Kanadi, konec maja pa tudi v ZDA. Sedaj, ko so zbrali dovolj podatkov pa so implementacijo »prevaljevanja krivde« implementirali tudi v YouTube.
V primeru počasnega nalaganja, zmazane slike … se bo v določenih primerih prikazalo moro okno z besedilom “Experiencing interruptions? Find out why.” In gumbom »Find out why«. Prav v tem gumbu je razlika med Netflikxom in YouTubom. Netflix namreč ne razkrije podatkov na podlagi katerih je okrivil ponudnika internetnih storitev.
YouTube ponudnike internetnih storitev (ISP) deli v tri kategorije: HD Verified (720p video bi moral delovati brez težav), Standard Definition (vsaj 360p bi moral delovati brez težav) in Lower Definition (brez težav bi moral delovati video s kvaliteto nižjo od 360p).
Vsa ta igra poteka zaradi tega, ker v Ameriki ISP-ji niso več dolžni spoštovati »net neutrality« zahtev. Tako lahko določenim storitvam omogočajo boljšo povezavo. Takšno preferiranje pa je praviloma pogojeno s plačilom.
https://www.youtube.com/watch?v=XH863XXRZEQ