NK Maribor si je včeraj priboril mesto v klubskem delu Lige prvakov (UEFA Champions League). Za NK Maribor je to druga uvrstitev v klubski del Lige prvakov in precej prijetna dobrodošlica za njihov proračun.
Podatki o denarnih nagradah za letošnjo sezono 2014/15 še niso znani, so pa ti na voljo za pretekla leta. Sezona 2012/13 in 2013/14 sta imeli enake denarne nagrade, tako da je zelo velika verjetnost, da bo tako tudi letos. Torej NK Maribor si je do sedaj prislužil dve denarni nagradi in sicer 2.1 mio € za igranje v play-off krogu (tukaj je NK Maribor igral proti Celticu) ter 8.6 mio € za uvrstitev v klubski del Lige prvakov. Do sedaj torej 10.7 milijonov €.
Za vsako zmago v klubskem delu bo NK Maribor prejel 1 mio €, za neodločen rezultat pa 0.5 mio €. Če se jim uspe uvrstiti med najboljših 16 pa prejmejo še 3.5 mio €. Več o denarnih nagradah v Ligi prvakov tukaj (Kolikšne denarne nagrade dobijo klubi za uvrstitev v Ligo prvakov (UEFA Champions League) in tekmovanje v njej? Številke so v milijonih).
UEFA pa dodeljuje še eno nagrado, ki je poimenovana »market pool«. Market pool pa je nagrada, ki se nanaša na vrednost televizijskega oglaševalskega trga v določeni državi. Ta postavka precej variira in za Slovenijo podatka nimamo. Lahko zgolj primerjamo glede na Hrvaško, saj je Dinamo Zagreb bil del klubskega dela Lige prvakov. Glede na to, da ta znesek v Ligi Evropa v sezoni 2013/14 za Slovenijo znašal 97.943€ in za Hrvaško 85.540€ lahko sklepamo, da je slovenski trg nekoliko več vreden kot hrvaški. Dinamo Zagreb je v sezoni 2012/13, ko je bil del Lige prvakov prejel 1.4 mio €. Primerjalno to pomeni, da bo NK Maribor prejel približno toliko oz. nekoliko več.
Kaj torej to pomeni za NK Maribor?
Pod črto to pomeni vsaj 12 milijonov € za NK Maribor. Če bodo dobro igrali, pa lahko dobijo še kaj več. Tako visoke nagrade so vsekakor velik obliž na rane slovenskega nogometa, da bo le NK Maribor denar preudarno porabil in vložil v prihodnje sezone.
Seveda pa je to zgolj računica za nagrade s stranu UEFE, potem so tukaj še sponzorji, prodaja navijaških izdelkov …
p.s. Še enkrat čestitke NK Maribor za uvrstitev v klubski del Lige prvakov.